Kuşadası notları

 Su kuşlarına döndü benimkiler resmen...

 Bir güzel poz vermedi sıpalarım...

 Bu üç kare de yağmur altında havuz sefasından....



 İkinci gün babamızda katıldı aramıza...



Dün demiştim ya Kuşadasındaydık bu hafta sonu diye. Devrim EMO'nun işyeri temsilcisi. O'nu küçük bir süpriz bekliyordu otelde. Bir toplantı varmış. Saat 19'u geçiyordu toplantıları bittiğinde. Yani cumartesi günü ayağını suya sokamadı malesef...

Biz günü oğluşlarla geçirdik. Açıkcası hiç üzmediler ama işin içine havuz-su-sert zemin girince epey kasıldım. Sürekli iki çocuğu gözümün önüde tutmaya çalıştım. Çünkü Deniz yüzmeye korkuyor, boyunu geçmeen yerlerde oynyor. Ada alıp başını gidiyor. Bir suyun üstünde bir altında. Kitabım yanımda doğru dürüst sayfasını açmadım. Ama nasıl eğlendiler anlatamam. Cumartesi 2'ye geliyordu havuza girdiklerinde. 4.5'da yağmur başladı. Hadi o da su bu da deyip karışmadım. 5 olduğunda zorla kopardım havuzdan...
EMO anlaşmayı herşey dahil olarak yapmış. Kollarımıza birer bileklik taktılar. Öyle takılıyoruz her yere. İçecek-yiyecek....Deniz'in yorumu süperdi.  "altı üstü kolumuza bir şey taktılar her şey bedava bee"

Hoş yemek içmek bir yere kadar. İnsan kapasitesini aşamıyor. Ama çocuklar için hoş bir deneyimdi.

İkinci gün babamızda katıldı aramıza. Süre biraz kısıtlıydı bu kez. Yine de doyasıya eğlendiler. Keyifli anılarla döndüler eve. Hatta Ada epey mızıklanmıştı. "ben evde tek başıma kalmak istiyorum, gitmeyeceğim" diye. İlk günün sonunda "yarın akşama kadar kalsak olmaz mı"ya bağladı olayı.....

Yorumlar

  1. çocuklu tatillerden her ne kadar anneler korksa da gerçekten çok eğleniyorlar ve harika geçiyor bence. ben de resimleri görünce tatil için sabırsızlanmaya başladım. allah nicelerini nasip etsin. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben onlarsız tatil düşünemiyorum. Ama babamızda yanımızda olacak:)) Erkek çocuğu muhabbetine girip sık sık kendisine paslarım çocukları da...

      Sil
  2. oHHH ne güzel eğlenmiş delikenlılar,havuzun tadını çıkarmışlar mis gibi...biz anneler hep fedakar olmak zorundayız ama duyguların en güzeli annelik değil mi...anneler günün kutlu olsun canım geçmiş olsada...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel geçmiş,imrendim şimdi.Bende tatil yapmak istiyorum :( ama bu senede evdeyim malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda sen de bebişlerinle güzel bir tatil yaparsın:))

      Sil
  4. Havuz keyfine hangi çocuk hayır diyebilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi bizim havuz kültürümüz pek yok aslında. Hiç sevemedik ikimizde. Sadece Ada yazları kursa gidiyor. Deniz korkusundan gitmiyor malesef. Ama gittiğimiz yerin denizi bizim kriterlerimize uymayınca, havuzda çocuklara daha cazip gelince bu durum çıktı ortaya...

      Sil
  5. sezonu erken açtınız siz:)) süper eğlenmişler tekrarları da olsun inş. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice bu yıl öyle oldu kesinlikle. Geçen yıl haziranı geçmişti ayamığızı suya sokmamız. Bu yıl erken bir sıcaklık oldu sanki. Su da cidden ılık. Bir de biz bu denli sevince...

      Sil
  6. merhaba, sizin için bir ödülüm var eğer kabul ederseniz http://neslininatolyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor tatile gitmek istiyorummmmmmm...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder