çikolata soslu mozaik pasta



Başlık çikolata sosu ama görünürde yok dediğinizi duyar gibiyim. Bu pastada çikolata sos içinde...

Geçenlerde bir paket hazır çikolata sosun yarısını kullanmıştım. Tamamı fazla gelecekti. Yarısını ne yapayım derken aklıma bu formül geldi. Sosu hazırladım. İçine finger bisküvileri kırıp ekledim. Biraz böğürtlen reçeli, az tarçın....Hiç şeker eklemedim. Zaten çikolata sosun ve bisküvinin yeterince şekeri var bence. Böyle üçgen şekil vererek buzluğa donmaya attım.

Ada ve Deniz öyle sevdiler ki. Hatta Deniz "anne sen bir daha bu pastadan yap ben sana şu kadar para vereyim" gibisinden vaadlerde bulunmaya bile başladı:))

Malzemelerin ölçüsünü vermedim. Yarım paket çikolata sosun alacağı kadardı hepsi. Üzeine hindistan cevizi de çok yakışır bence. Ada sevmediği için ben pek kullanamıyorum. Çocuklara hoş bir atıştırmalık oldu....

Yorumlar

  1. Böyle pratik tariflere bayılıyorum,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende. Evde 2 çocuk olunca insan birşeyler yapma gereği hissediyor. Hep zor zor olmaz dimi ama...

      Sil
  2. süper fikirmiş, içinde çiğ yumurta ve yağ olduğunu bilince çok keyifli yiyemiyorum bu fikir çok hoşuma gitti, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ben mozaik pastaya hiç yağ ve yumurta eklemem. Bir de böyle sossuz değil de "bisküvi, süt, kakao, fındık, ceviz gibi" malzemelerle yaparım. Onda da yağ olmaz.

      Sil
  3. çok pratik ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bisküvi pastasını çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan bana fazla tatlı gelir aslında. Ama çocuklar sevince sık yapılanlara asında bizim evde....

      Sil
  5. ellerine sağlık canım çok lezzetli olmuşa benzer.bende bu lezzeti çok severim.afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  6. mozaik pastayı çok severim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder