Bugün çok çalıştık....

 Daha önce bahsetmiştim ya annemin eski dikiş makinasını ayaklandıracağım diye. Onun boya işlerini yaptım bugün...

 Ada göl meraklısı son zamanlarda. Tam zeytin ağacınına ltında bir gölü vardı. Bugün bozdum onu. Malum alerjisi var. Şimdi de bahçe dışına açmış bir tane...

 Şeftalileri çocuklar keşfedemedi henüz...

 Böğürtlenlerim de çok güzeller...

Pembe domateslerimiz...

Bugün bahçeyle uğraştık epey. Yukarıda güneş enerjisinin ve su deposunun demirlerine antipas sürdük. Yarın boyanacaklar. Başka bazı demirler boyandı. Ben dikiş makinesinin parçalarını boyadım. Yarım becerebilirsek o da toparlanacak... Biraz bahçeyi çapalaım. Artık bitmiş papatyaları söktüm. Epey bir çapa işi daha var. Sonra artık. Şimdi 19 mayıs konserine gideceğiz....

Yorumlar

  1. Kolay gelsin, bahçe işi yorucu ama bir o kadar da keyiflidir, keyfini sürün bu yaz:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl daha bir güzel bahçemiz. Kısmet olmadı siz gelemediniz malesef...Daha önce hep kendimiz yaptığımız için eksik olan ya da gözüme batan ayrıntıları da birer birer hallediyorum. Seneye daha bir oturacak estetik durumlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder