Bahçede kendimize iş yarattık resmen....

 karşınızda tekerleğimizin geçeceği yol...Karşı taraf yapılıyor daha....

 Birazcık da dut topladık. Beyazlar şeker gibiydi....

 Öğlen yemeğimiz. İş yaparken çay o kadar hora geçiyorki. Akşam yemeğini de bahçede yedik bugün. Babamız çok yorulmuş, çok acıkmış:)))


Bugün bahçedeydik. Ve akıllı adamın yapmayacağı işleri yaptık. Malum bizim bir garaj kapımız var ama şimdiye kadar araba bir kez bile içeri girmiyor. Esmişti geçenlerde Devrim onu halletti ya artık arabayı içeri alacakmış. Yok işleri orada bitirmedi. Hafta içi baktım araba girecek yer kazılmaya başlamış. Neymiş arabanın altında kalacak iyi toprak ziyan olmamalıymış. Peki biz naptık. O toprağı kazdık, içindeki bol miktardaki taşları tek tekkkk ayıkladık, toprağı el arabasıyla taşıdık. Bu arada bahçenin dışından koca koca kayalar getirildi ki tekerleğin geçeceği yerlere konabilsin. Ayıklanan çakıllar bu kez kayaların aralarına serpiştirildi. Biraz da toprak....

Dedim ya böyle anlatırken kolay ama akıllı adamın yapmayacağı işler. İtiraf edeyim ben öyle kaya falan taşımadım. Devrim'e de ne kadar kızsamda fayda etmedi. Bildiğini okudu. Yarına eli kolu tutmayacak orasını hiç hesap etmiyor ya....

Yorumlar

  1. kolay gelsin sizlere canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Geçer bütün yorgunluklar hele bir bitsin. Ben bir sene yazlıkta bahçeye önce çim ektim sonra su kesintisi yüzünden başedemedik kel kel oldu, bütün toprağı bellettik çimden kurtlalalım diye ama öyle kötü bir görüntü oldu ki aldım bir inşaat eleği o bellenmiş toprağı 3 gün durmadan gece gündüz eledim sonra 1 hafta yürüyemedim, ellerim su topladı 3 gün bardağı bile tuatamadım ama bitince çokkeyifli olduydu:)) Sabret azcık Devrim yapar alasını hem de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sen Devrim'le çok iyi anlaşırsın diye düşünüyorum. Devrim kesin yapar da kendine de yapıyor. Ufacık bir hatalı hareketle belini incitebilir. O zaman değmeyecek işte. Tek korkum o. Değilse ben taşımıyorum kendi kendine cebelleşiyor...
      Çimi ben de seviyorum da su olayı yüzünden niyetlenemedim hiç...

      Sil
  3. Saadetcim, bırak kafasına göre takılsın canım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarra verecek kendine. Görsen getirdiği kayaları ağır ağır. Belini incitecek sonra.

      Sil
  4. Canım ,keyf aldığı belli karışma bence:))

    biz de de üçgündür boya badana az kaldı yarın inş. bitecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin size de. Evde eşyayla ne zor oluyor boya işleri.

      Sil
  5. Dutlar harika görünüyo kırmızıları severim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz dut daha tatlı ama. Evin arka tarafında ağaç nedense çocuklar kefetmemiş onu. Biz de hiç bakmıyorduk aslında. Dün gördük üzerindeki meyveleri...

      Sil
  6. Zor işlere kalkmışsınız, Allah kolaylık versin Saadet.Bu arada dutlara içim gitti.Yıllardır gönlümce bir dut yiyemedim..

    YanıtlaSil
  7. Ooo.. Zor iş. Ama çok zevklidir eminim. Yolun bitmiş halini de yayınlarsın değil mi? Bu sene dutun tadına varamadık. Yağmur o kadar çok yağıyor ki dutlarda hiç tad kalmıyor. Ben ballı dut yeme umudumu kestim. Belli ki dutlar bitene kadar yağacak bu yağmur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçeyle uğraşmak çok zevkli. Ama ben kasmadan sakin sakin yapmayı seviyorum.
      Dutları bizim bu yıl çok güzeller. Hele beyazı o kadar tatlı ki ballı resmen. Yağmurlar konusunda ise haklısın ne zaman bitecek belli değil. Dün kavurucu sıcaktı bugün 20 derecenin altına indi hava. Bir de sürekli yağmur....

      Sil
  8. Sizin bu bahçe işleri hiç bitmiyor:)))
    Kendi kendinize iş çıkarıyor gibisiniz ama keyif aldığınız da kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dediğin gibi iş yaratıyoruz kendimize. Bir de Devrim her işi kendisi yapmak ister. Bazen ustalarla cebelleşince ona hak vermiyor da değilim. Vakit oldukça yavaş yavaş yapıyor tüm işleri işte...

      Sil

Yorum Gönder