bahçemden...

 Şeftalilerimiz. Bu yıl çoklar. Umarım okula gelip giden çocukların gazabına uğramazlar. Olmamış eriklerimizi bir güzel toplamışlar, ağacın dallarına da zarar vermişler malesef:((

 Çekirdekten bu boya gelen ceviz ağacı...

 Ihlamur. Kaç yıldır bizde hiç uzamıyordu. Bu yıl öyle güzel canlandı ki. Üzerinde çiçeği bile var:))

 Kırmızı gülüm...

 Bu pembişin adını bilmiyorum ama çok seviyorum. Çok güzel bir örtücü bitki...


 Üç renk girmiş kareye...(Devrim'i görmemişim o hatayla dahil olmuş)

Sarı güllerim. Onlar da ilk kez bu yıl coştular. Ben dikmedim evi aldığımızda vardı bu gül. Ama hep hastalıklı az çiçekliydi. O da coştu:)))


Yorumlar

  1. maşallah bahçen çok güzelmiş.bahçeli evleri hep severim ama bakımıda zor oluyor.biraz bu sebeple tereddütlüyüm.rabbim hep güzelliklerini yaşatsın evinin bahçenin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımı zor oluyr, sürekli ilgilenmek lazım. Zamanında çapası, ot yolması. Ama deyiyor her emeğe:))

      Sil
  2. Mevsimin bu zamanı ne güzel değil mi, doğanın uyanışı ve ilk ürünler, bayıldım çiçeklerine çok güzeller. Vallahi ilkokuldayken biz de yolumuzun üzerindeki bahçelerdeki ham meyvelerin tadına bakardık, ben çocuklardan yanayım o tadı bulamadım bir daha:) Dalları kırmasınlar diye yazı as bari, ya da çıngırak as seslenirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule meyve toplamay ben de karşı değilim ama birazcık saldırma modunda olunca tatsız oluyor. Dha önceki yıllarda dut için bahçeye almıştım çocukları öyli bir saldırdılar ki çiçekler falan ezildi, ağaca çıkan inmedi, kavga çıktı.
      Geçenlerde de bahçenin dışına diktiğim çiçeklerden koparmalarına izin verdim bir baktım çekirge sürüsü geçmiş gibiydi. Koparıp atıyorlar bir de. Hepsi değil tabiki ama bir gripla başımız dertte malesef...

      Sil
  3. Bahçe ne güzel canlanmış!
    Bizimki de öyle. Çok fazla ağacımız yok ama bu sene şeftali de ektik. Küçük ama üzerinde görünüyor, bakalım olacak mı:)
    Kışı seven biri olarak sanırım sıcak havaların beni cezbeden tek tarafı doğanın canlanması, renklenmesi olayı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl daha bir güzel canlandı bahçe. En güzel zamanları zaten:))

      Sil
  4. Az kaldı aaaz :))
    Bugünlükte kıskanayım seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bahçe benimkini dövecek yakında ben eminim. Bak bizde hamak asacak yer yok mesela. Küçük bir de eğimli olunca bazı şeyler sıkıntı oluyor. Neyse bir süre sonra ben başların kıskançlığa...

      Sil
  5. Canım ne güzel bir bahçen var imreniyorum..

    YanıtlaSil
  6. Oh sabah sabah içim açıldı ne güzel...hele ıhlamura bayıldım kışın çocuklara kaynatırsın mis gibi...mutlu bir hafta diliyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Tülin. Benim de balkona çıkınca güllerin, portakal çiçeklerinin kokusuyla nasıl içim açılıyor anlatamam:))

      Sil

Yorum Gönder