.:

5 Mart 2012 Pazartesi

parmak enfeksiyonu...

Kaç gündür bahar geldi diye coşan ben dünden beri acılar içindeyim aslında. Sol elimin baş parmağımda nedeni tam da bilinmeyen bir enfeksiyon oluştu. Davul modunda acillik oldum resmen..

Cuma gece yarısı müthiş bir acı hissiyle uyanmıştım. Biryerlere çarptım heralde diye önemsemedim önce. Ertesi gün yine acı-ağrı vardı ama hareket ettirirken unuttum gitti. Dün annemler varken hazırladığım patates salatasının soğanlarını resmen doğrayamadım. Parmağımın yerine acıyan bir kütük koymuşlar sanki. Tırnakta az olan morluk giderek büyümeye başladı dün öğleden itibaren. Morluk ete de taştı nasıl bir acı anlatamam. Gece kıvranmaktan uyuyamadım. En sonunda Devrim'in ısrarlarıyla (ben dalga geçecekler benle diyorum) acile gitti. Ağrı kesici-antibiyotik iğne yapıp gönderdiler.

Ertesi gün sağlık ocağı hekimine gittim. Çok memnununz kendisinden. Hastanelerde uğraşmak da zor geldi. Adam direk "2 günde böyle enfeksiyon olmaz. Ortopediye git hemen" dedi. Bu arada parmağım yarıya kadar enfeksiyon kapladı rensem görünüyor. "kemiği sararsa parmağını bile alırlar" demesin mi birde..Yok yani o kadar da ciddi olamaz diyerek çıktım. Devrim'i aradım. Öğlen geldi çocuklarla cümbür cemaat üniversite hastanesine gittik. İlk etapta sağlık ocağı ekiminin tavrının doğru olduğunu söylediler. Enfeksiyonu boşattılar. Gerekirse benim yine boşaltabileceğimi söyledi. Yarın tekrar konuşalım dedi doktor.

Ben bana gülerler diye doktora gitmeye çekindim, yok parmak kesilir moduna geldi olay. Sonra basit bir enfeksiyonda karar kılındı. Tuhaf  bir gün oldu yani....