meyve soslu pasta


Deniz'in doğum günü pastası. Sabahtan beri oydu buydu yaptım bitirdim. Konuklarım gelene kadar netin başıma geçtim. Pastamızı paylaşayım dedim bu arada....

Dün akşamdan kekini hazırlamıştım.
4 yumurta, 1 su bardağı şeker, yarım su bardağı sıvı yağ, yarım su bardağı süt, kabartma tozu, yarım şişe limon aroması, 3 su bardağı un...

Sabah ta kremalanması yapıldı. Bu kez ara kremalarında hazıra kaçtım. Hazır bitter çikolatalı puding kullandım. 3 katlı bir pasta. Henüz dilimlenmedi öyle fotosu yok. O daha sonra olsun. Ara katlarına pudingin yanında muz da koydum..

Kekim kalıba göre ince kaçmış azıcık yamalar yaptığım işin şekli bozuk oldu. Krem şantiden sonra şekil  bozuklukları göze batmasın diye bir de meyve sos hazırladım (dr oötker'in çilekli-ahududulu sosu) ilk kez kullandım ama hoş tadı varmış. Bir de çikolata parçaları.....

Yorumlar

  1. mutluuu mutluuu yıllar şimdidennnn:)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlar diliyorum.
    Pasta harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık pasta enfes görünüyor. Denizi de tebrik ediyorum, daha nice senelere.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.Denizin doğum gününü kutlarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, evde yapılmış doğum günü pasta gibisi yoktur:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık. Ben hazır parça çikolata eklemek yerine %80+ bitter çikolatasını rendeleyip (ki biraz zahmetli oluyor) öyle serpiştiriyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder