melez kurabiye


Çocukluğumdan bir kurabiyedir bu aslında. İlk şu gazetelerin verdiği bir tarafı dikiş örgü bir tarafı mutfak olan eklerden birinde görmüştüm. Denemiştim taa o zamanlar. Aklıma geldikçe de yaparım. Şekli nedeniyle çocukların çokhoşuna gidiyor....

1 paket margarin, 1 su bardağı pudra şekeri, aldığı kadar un. Hamuru yoğurduktan sonra ikiye bölüyorum. Yarısına kakao ekliyorum. Kakao da ekleneceğ için ilk yoğurma sırasında unu fazla kaçırmamak gerekli. Sonradan beyaz kısma un eklemek daha mantıklı.

Ben kakaolu kısmı alta koyup merdane ile biraz incelttim. Onun üstüne beyaz hamiri koydum. Önce elimle sonra yine merdane ile onu da incelttim. Rulo haline getirdikten sonra da fazla kalın olmayacak biçimde dilimledim.

Yorumlar

  1. ne kadar güzel olmuş cnm yumurtasız hemde pratik bende deniycem teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Geçen hafta sonu bir benzerini yaptım:) Ben de çok severim:)

    YanıtlaSil
  3. bu kurabiyeyi ben de seviyorum, ama hiç yapmadım :) başkalarının elinden yemek daha güzel ;) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Kalp kalbe karşıymış Saadet.İki hafta ben yaptım aynısından.Efe çok sevdi, bu hafta sonuda biraz gıda boyası koyup,turuncu-beyaz yaptım.Bunu beğenmedi.Seninki de harika duruyor..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım. çok leziz görünüyorlar.birkaç tane alıp kaçtım.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. a evet eskiden bende yapardım:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. İki renkli kurabiyelere bayılırım.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. çok nefis duruyorlar ama ben yapamam galiba :S ama öğrenmem gerek yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, ben de çok severim bu kurabiyeyi:)

    YanıtlaSil
  10. Hımm değişik olmuş:) kurabiyelik nereden acaba.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık şeker afiyet olsun. Tabii şekli çocukların hoşuna gider. Benim bile gitti çocukluğumdaki saplı rengarenk akide şekerlerine benzettim görünce.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder