.:

7 Mart 2012 Çarşamba

kırmızı....


Çok iddialı bir renktir kırmızı. Deniz sever kırmızıyı ama Devrim ve Ada....

Bahar geldi, güneş açtı ya evin içindeki, dışındaki eksiklikler gözüme batar oldu.  Hafta sonu bahçe masamızı için verniklemiştim. Vernik alırken Devrim'e bordo yağlı boya da ısmarlamıştım. Öyle renklerle arası pek de iyi olmayan Devrim'in tolore edebileceği bir renk bordo. Balkon parmaklıklarını boyayacağım.

Dün açtım kutuyu bordo değil. Duraksadım. Şimdi gidip değiştirmez de bunu. Değiştireceğini gider yenisi alır. Ne gerek var ki...Battı balık yan gider deyip başladım boyamaya. İlk katını yaptım dün.

Kırmızı sever Deniz'in tepkisi "güzel olmuş ama daha koyu olsaymış"

Ada "çok kötüüüüüüüüüü"

Devrim "Belki kurudukça koyulaşır":(((

Bugün sabahtan ikinci katını da boyadım. Renk iyice oturdu. Resmen kıpkırmızı.
Benim erkekler bu acıya nasıl dayanacak bilmem....