kırmızı....


Çok iddialı bir renktir kırmızı. Deniz sever kırmızıyı ama Devrim ve Ada....

Bahar geldi, güneş açtı ya evin içindeki, dışındaki eksiklikler gözüme batar oldu.  Hafta sonu bahçe masamızı için verniklemiştim. Vernik alırken Devrim'e bordo yağlı boya da ısmarlamıştım. Öyle renklerle arası pek de iyi olmayan Devrim'in tolore edebileceği bir renk bordo. Balkon parmaklıklarını boyayacağım.

Dün açtım kutuyu bordo değil. Duraksadım. Şimdi gidip değiştirmez de bunu. Değiştireceğini gider yenisi alır. Ne gerek var ki...Battı balık yan gider deyip başladım boyamaya. İlk katını yaptım dün.

Kırmızı sever Deniz'in tepkisi "güzel olmuş ama daha koyu olsaymış"

Ada "çok kötüüüüüüüüüü"

Devrim "Belki kurudukça koyulaşır":(((

Bugün sabahtan ikinci katını da boyadım. Renk iyice oturdu. Resmen kıpkırmızı.
Benim erkekler bu acıya nasıl dayanacak bilmem....

Yorumlar

  1. bence güzel olmuşş:)bravo valla boyamışsın,helal sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde yağlı boya ve vernik işleri bana, badana eşime ait. Yıllardır kendimiz yapıyoruz. Alıştım artık...

      Sil
  2. bence çok güzellllll....

    YanıtlaSil
  3. He he çok güzel ya bence yakışmış, alışırlar evin erkekleri de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışacaklar başka yolu yok. Ben gerekene kadar boyamam kendi de üşenir....

      Sil
  4. kırmızı güzel olmuş bence.bahar geliyor demi yavaş yavaş hayat canlanıyor.bizde canlanıyoruz kışın kasvetinden uzaklaşıyoruz...ne güzel düşünmüşsün canım.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mihrimah. Sevrim bahar ayını, temizlenmeyi, yenilenmeyi.....

      Sil
  5. Ne demişler: Kırmızı olsun kırk kuruş fazla olsun, hem yeşillerin arasında güzel görünür, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de:)) gündüz gözüyle bakınca ne diyecek bakalım babamız. Ama benim suçum yok. Kutudan bu çıktı...

      Sil
  6. bence harika olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bile yadırgıyorum Nilgün. Mutfaktan gözüm hep demirlere kayıyor.
      Bu arada Devrim'e blogda paylaştım son halini dedim. Bakmış. "çok kırmızı" oldu yorumu. gelirken başka renk alayım mı diye soruyor...

      Sil
  7. Kırmızı çok iddialı ama benimde en sevdiğim renktir. Senin evin erkeklerinin gazası mübarek olsun saadetciğiiiiim. Bence alışmaya çalışsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı severim hem de çok. Ama bu denlisini evin herhangi bir yerinde ilk kez kullanıyorum.
      Valla Devrim çok mutsuz bu durumdan. Üşenmezse yeniden boyar gibime geliyor...

      Sil
  8. Güzel bir renk.Zamanla gözleri alışır.Bence güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zamanla alışırız. Benim erkeklerin komik halleri yüzünden paylaştım bunu zaten...

      Sil
  9. kırmızı panjurlu evimiz olacak repliği geldi aklıma :)) eğer evinin dış boyası beyazsa görüntü şahane olmuştur. alışsınlar işte ne güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder