İzmirli anneler 4+4+4'e karşı yürüdü


 Nilgün bu hafta onu İzmir'deydi. Geldi o da katıldı yürüyüşümüze..
(bu arada Selin fotoğraf çekiyor)


Fadiş önlerdeydi yürüyüşte...


Ada ve Deniz'de katıldı sloganlara eşlik etti, şarkı söyledi. Arabada geri dönerken hala ağızlarındaydı şarkılar....

Bugün İzmirli annelerin düzenlediği bir yürüyüş vardı. 4+4+4...Malum çocuklarımızın hayatına ne getirip götüreceği hala belli olmayan, belli siyasi hesaplaşmaların uğruna alalacele çıkartılan bir yasa.

Malesef katılım çok azdı. Hiç beklemiyordum bunu. Sanırım herkes anlamış bu yasayı bir biz bir avuç insan anlamamışız. Güzel bir gün, güzel bir yerde yarım saatlik eğlenceli bir yürüyüşe neden katılmazlarki değilse...

Yorumlar

  1. çok iyi yapmışsınız. benim gözüm yollarda kaldı Nilgün Tlf edip uğrayabilirim deyince baya bir umutlandım:)) ama kısa sürede fazla bölünemedi canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk gün birlikteydik biz ama ikinci gün programları epey doluydu sanırım. Malum bende de 2 çocuk olunca dahil olamadım. Bir daha gelir artık:))

      Sil
  2. Katılımın az olması üzücü:(
    Ben yürüyüşü Fadiş`ten öğrenmiştim.
    Demek ki herkes çok memnun yeni durumdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğunluk nasıl olsa yasa kabul edildi modunda. Kabullenmişlik var malesef.((

      Sil
  3. Şimdi şöyle bir bakıyorum da geçmişe ama yakın geçmişe, ne kadar çok eğitim sistemi ile oynandı son yıllarda. Hiç birisi için ne bir zemin hazırlandı ne de sistemin oturup diğer okullarda uygulamaya geçilmesi beklenildi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten en sık değişen bakan da milli eğitim bakanı. O ysa en oturmuş olması gereken bakanlık. Eğitim yap boz gibi bizim ülkemizde. Biri çıkıp bir uygulama başlatıyor diyeri "yanlış oldu özür dileriz" deyip başka birini....

      Sil
  4. ahh o kadar çok şey var ki bu konuda söylenecek!söylesek de ne oluyor bakın katılım az dı diyorsunuz.konuşmaya gelince insan çok ama bu desteği nereden alıyor bu insanlar o zaman?

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle haklısın. insanlar sadece konuşuyor....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder