hala-yeğen kurabiyesi...



Devrim'in kızkardeşi İstanbul'da çalışıyor. Veteriner kendisi. 3 yıldr kış tatilini mart ayına denk etiriyor Deniz'in doğum gününe katılıyor. Bu yıl uçaktan inince önce bize geldi. Çocuklrla daha çok vakit geçirmek için. İnternetten çocukların daha önce yaptığı kurabiyeleri görmüş " ben de sizin elinizden istiyorum" dedi.

Sabah ben pasta-poğoça işleriyle uğraşırken yarım ölçü kurabiye hamuru hazırladım verdim ellerine. Ada dahil olmamış olaya. Işın halası ve Deniz'in ellerinden ypılan kurabiyeler de bunlar işte...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Afiyetle.

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı olmuştur kimbilir:)

    YanıtlaSil
  3. ne kıymetlı kurabıyedır oo...şeklide super..ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, yapması ayrı bir keyifli olmuştur :) yemesi ayrı :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler kesinlikle lezzetliydi kurabiye. Hatta pudra şekerim kalmamış normal şeker eklemiştim yine de hoştu...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder