.:

25 Mart 2012 Pazar

dinazorlar fotoromanı

 otobur dinazorlar kaçıyor, etobur kovalıyor...

 Takip devam ediyor..Kimi zaman kolilere girilip çıkılıyor...

 Yakalanmış biri ama kurtuluyor. İyi gruptan ya....

 Sadece etobur dinazor değil bir leopar da kovalamacanın içinde...

Arada yemek yemeden de olmaz...


Biz bahçede birşeylerle uğraşırken çocuklar da kendi hallerindeydiler. Ada bir ara fotoğraf makinasını aldı. Çekip durdu sürekli. Ne çektiğine bakmamıştım. Akşam fotoları yüklerken 150 kadar fotoğrafla karşılaştım. Benim çektiğin 5-10 tane düşünün artık.
Meğer benim oğluş dinazorlara fotoroman çekmiş. Evin alt tarafından bir başlamışlar üst tarafa kadar adım adım çekmiş oyuncaklarını. Kimi zaman yakalanıyorlar, kimi zaman kolilere düşüyorlar. Akşam birlikte bakarken de bana ve Deniz'e tek tek anlattı....