Deniz'in doğum günü..



menümüz...


 Hediye açma faslı...

 En çok sevilen oyuncak. Setin bir de yılanı var....

Bu foto gerçeği yansıtmamış. Savaş alanı gibiydi balkon

Bugün bahçe-bahar fotoğrafı yok. Deniz'in doğum günü için 2 gündür hazırlanıyordum. Çıkamadım bahçeye hiç. Hem şimdi İzmir'e bir de yağmur yağdı, hava bile soğudu resmen. Artık Deniz'le idare edeceksiniz...

Deniz'in bugün düzenlediğimiz doğum gününden birkaç foto. Gerçek doğum günü 15 martta. Bir tane de o gün yapacakmışız sanırım...

Yorumlar

  1. İyi ki doğmuş Deniz:)
    Çocuklar çok seviyorlar doğum günlerini. Bizde de bazen iki kere kutlanıyor:)

    YanıtlaSil
  2. sağlıklı mutlu yıllar diliyorum kocaman öpüyorum denizi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. nice yaşlar Deniz'e:)) Mutluluklar:))

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu yillara cok sekerler

    YanıtlaSil
  5. iyiki doğdun denizcim allah seni ailene bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  6. küçük prensin doğum gününü kutluyorum allahım sağlıklı güzel yaşlar versin kuzuma menüye gelince bayıldııımmm şu küçük toplar elma toplarımı canım ?

    YanıtlaSil
  7. daha nice yaşgünlerini beraberce kutlarsınız inşallah.Allah sağlıklı,mutlu bir ömür versin evlatlarına da sana da..sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Doğum günü kutlu olsun Deniz kuzusunun. Her şey çok güzel görünüyor, çocuklar bir güzel eğlenmiş. Sağlıklı uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet azabildikleri kadar azdılar. Kapattığım balkon beni kurtardı resmen. Deyilse aynı yerde hem muhabbet hem oyun olmuyordu..

      Sil
  9. Nice güzel yaşları olsun Denizin, vallahi gecenin bu vakti o sofra fena geldi gözüme. Düşlerime girerse hiç şaşmam:) Duvarda yürüyen tarantulalar var herhalde onlara bayılırdı Deniz:))Ben de bayılıyorum ama aynı anlamda değil:(( Benim kuzen aynı senin Deniz miş meğer ve ben geçer diye umuyordum yaş ilerledikçe o da olmuyormuş meğer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin bayılırdı Şule. Zaten kavgası oldu bu şeylerin. Özellikle yılan için iki kardeş kavga ettiler. Büyükleri vardı evde ama bu küçükleri görsem gerçek sanar bir irkilirim kesin.

      soframız için de teşekkür ederim. Umarım sizleri de bir gün böyle ağırlamak nasip olur bana:))

      Sil
  10. Canım benim hep mutlu ve başarılı olsunlar inş.
    provası böyle olursa 15 martta parti verirsin artık:)))
    kendilerinden geçmişler maşallah.

    sağlıkları yerinde olsun da varsın her pastayla yeniden kutlasınlar sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Hatice ikincisi kendi kendimize olur. Malum çocukların okulu, çalışanlar hafta içi olmuyor. Çocuklar erken yatıyorlar, ödevler. Ben hafta içi mümkün olduğunca gitmem bir yere mesela. Ada'nın çok ödevi oluyor bir de gidersek çocuk dinlenemiyor.

      Çok azdılar sorma. Bir ara baktım balkonun camlarına tırmanmışlar. Çekmemişim balkonun halini. Top patlamış her oyuncak bir tarafa dağılmış gibiydi...

      Sil
  11. Deniz'in doğum günü kutlu olsun nice yıllara,sağlıklı uzun ömürler.

    YanıtlaSil
  12. Mutlu,sağlıklı,başarılı uzun bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
  13. süper yaaa böceklere bak :)

    yakışıklının doğum günü kutlu olsun.. 15nde gene kutlarız :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder