Banu beni dövecek ama....



Bahçem cıvıl cıvıldı bugün. Çocuklar pek eğlendiler...

Bahçeye ilk çıktıkları an. Sonradan göl yapıp çamur deryasına döndükleri hallerini nedense çekmeyi düşünememişim. Hemen içeri aldık üşümesinler diye...

En küçük numara Onur. Hep ciddi bakıyor...

Sondan ikinci Eren...

 Annem....


Yakındır Banu'dan dayak yemem. Valla nispet değil güzel anları paylaşma...

Dün akşam annem aradı "yarın size geleceğiz" diye. Ben evde otururuz kimse bu havada çocukları dışarı çıkartmaz derken Devrim'in semaver teklifi herkesin hoşuna gitti. Aileyle ilk bahçe keyfini bu yıl pek bir erken yapmış olduk. Annemlerin evi bahçeli değil, binalar hep iç içe. Çocukların oynayacak bir kapı önleri var. Hal böyle olunca koca kış dışarı çıkamamış çocuklar coştu. Bir de benim sıpa Ada göl yapıp su doldurunca çocuklar pek bir güzel oynadılar!!!


Yorumlar

  1. oh,oh ğüzel bir ğün ğecirmişsinizzz.
    bende kıskandım:))))

    YanıtlaSil
  2. Ne yalan söyleyeyim güzeldi günümüz. Hem sevdiklerimiz yanımızda, hem güneş. Daha ne olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız Banu değil ben de varım sırada:)))süper bir günmüş gerçekten...

      Sil
  3. ohhh miss gibi :) hava çok güzeldi evlerin içi soğuk ama dışarısı güzeldi bugün. Bloglar arası mevsim güzellikleri bunlar Banudan Kar manzaraları senden bahar:))
    İnşş Banu da bir an önce kurtulur kardan .
    Maşallah Onurcukta karıştı abilerin içine:) sağlıkla tekrarları olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle aslında. Kiminde kar, kiminde b ahar. Bir de şöyle denize giren birileri olsa:)))

      Onur tam bulaşmıyor onlara genelde uzaktan seyrediyor. Hepsi erkek olunca deli oluyorlar malesef...

      Sil
  4. ne güzel ne keyifli bir gün geçirmişsiniz allahım nazarlardan korusun sizleri sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. güzel bir günmüş en kötü gününüz böyle olsun, huzur sağlık ve sevdikleriniz sizleyse başka mutluluk için sebep aramaz insan.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah, ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Ailece, sevgi dolu anlar. Allah (c.c.) güzel günlerinizi artırsın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim okuyan güzel bir gündü . herkese nasip olsun:))

      Sil
  7. Ohh sefanız olsun ilk bahçe partisi verilmiş bile:)) Onur pekk tatlıymış somurtuk değil meraklı meraklı bakıyor ağır abi olacak büyüyünce:))Şapkasını sen mi ördün?Bahçe kapısının yan tarafı çok korumasız oraya likstür diksene çok arsızdır,1 yıl sonunda hem istediğin boyda ve kalınlıkta kesebilirsin hem de yoldan ayrılır o alan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. misafir ağırlamayı böyle planlamamıştım ama spontan gelişen hoş bir gün oldu hepimize.

      Şapkayı ben ördüm Şule. Ada ve Deniz'inde vardı aynısından. Benim bere furyamdan yeğenlerim de faydalanmışlardı hep...


      Bahçe kapısı diyerek sanırım garaj kapısını kastettin sen. Oraya 2 yıl kadar önce kamyon girmişti. Daha yeni yaptırmıştık arabayı bile sokmamıştık bahçeye. Sonradan araba değiştirdik. Bu biraz daha geniş kapı küçük geldi azıcık. Devrim gerek yok deyip tamir ettirmedi o kapıyı. Geçme yerlerine tellerle bağladı duruyor.Aslında yeniden yapılacak...

      likstürü merak ettim ama araştırıyorum hemen...

      Sil
  8. Deriiiin bir iç geçirdim, çok sakinim, hiç kızmıyorum, kıskanmıyorum, kıskanmıyor, kızmıyorum, sakinim ben sakinim sakinim sakinim................................ :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızma Banu. Hazirana senin bahçede yapacağız aynı keyfi:)))

      Sil
  9. Onura bayıldım ben oy yerim o sert bakışları hele şuna bak çok güzel çok eğlenmişlerdir çocuklar ve tabiki sizde :) özledim bahçeli evleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1Gül çok tatlı bizim son numara. Annemin 8 torunu var bu en küçüğü....

      Sil
  10. Oh sefam olsun diyorsun öyle mi biliyorum diyeceğini tutan mı var gelsenize diyeceksin inşallah geleceğiz bir gün:)

    YanıtlaSil
  11. içimiz açıldı hayatımmmmmm

    YanıtlaSil
  12. birgün geleceğim o bahçeyeeeeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman bekleriz. Sen menüyü yolla önceden sadece.....

      Sil
  13. mrb
    saadetcim kıskanıyorum bu bahçede çaylarını ÇOK Güzel ne iyi etmişsiniz allah içinize sindirsin canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok özendim çok.Baharı özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya sizin oralar hala kar. Akşam haberlerde gördüm yine. Bir türlü kalkmadı...

      Sil

Yorum Gönder