bahar....


bahçemden öncü bahar görüntüleri...


Bançenin çoğunu çapaladık. Ben bugün kaldırımlara da el attım. Epey ot olmuş oralarda da. Mümkün olduğunca papatyaları ayıklarak toprağı havalandırdım..

Bahçe masamıza da el attık. Yağmurdan zaten eski bir kapıdan yapılmış üstü kötülemişti. Ona pvc kapladı Devrim. Oturma yerlerini de zımparalayıp vernikledik..

Hazır vernik işine el atmışken mumluk olacak bu kütükleri de vernikleyiverdim. Şimdi süslenip püslenecekler bakalım..


Hala hava çok soğuk. Buralar bile...Yine de bahçeler şenlenmeye başladı. Papatyalar açtı. İsimlerini bilmediğim sarı çiçekler her yerde. Bu yıl erken girdik bahçeye. Neredeyse çapalama bitti. Masamızı tamir ediyoruz bir taraftan. Havalar bir düzelsin mis gibi keyif yapalım diye. yarın da asmayı budayacağız.

Yorumlar

  1. ohhh,mis gibi,
    içim açıldı.
    keyifli bir pazar olsun.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel görüntüler, kendibahçenizin olması ne büyük şans, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. Devriiiiim, çok yorma kendini oğluuum, burada yapacak çoook iş var :)))))
    Saadetim, bana nispet yapmıyorsun değil miii :) Yani bi senin yazına bak bi benimkine :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sana nispet yapar mıyım hiç. Ama çapa yaparken aklımda inanki hep sen vardın. O kar eriyecekte daha Banu bahçesini hal yoluna koyacak diye geçirdim içimden.

      Ama Devrim sana da yardım eder. Zaten o kadar hevesli ki oralara gelmeye. Merak ediyor. Arada evinin-çevresinin fotolarını gösteriyorum da...

      Sil
  4. ohh mis gibi toptak kokusu geldii.. bende havalar az ısınsın bizim minik bahçede gezincem çatur çutur çarpıyorum elime değeni:)))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. daha çok bahçe-bahar fotosu gelir benden...

      Sil
  6. Banu görmesin o masayı aynısından ister:)) diyecektim ki görmüş:)) Papatyaların yanındaki mor çiçekler ne güzel vallahi sizde stress falan kalmamıştır bu kadar toprakla uğraşınca. Eşinin de senin de ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalmıyor Şule. Bahçe çok iyi geliyor. Hem günü hareketsiz geçirmiyoruz, hem mis gibi toprak...

      Sil
  7. canım yaa yorulmuşsunuzdur ama mis gibi kokmuştur toprak bir de o harmanlanmış görüntüsünü çok severim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl nedense yorgunluk olmadı Hatice. Her yıl düzenli çapaladığımızdan sanırım toprağın bir kısmı helva gibiydi. Kolayca hallettik. Bir de bu yıl epey erken başladık bahçe işlerine. İyi oldu...

      Sil
  8. içim ısındı,baharın geldiğini hissettim.nefis kareler...bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin ama bahar artık Arzu. Bu yıl (biz değil belki ama) çok yer bıktı kardan soğuktan...

      Sil

Yorum Gönder