bahar saatim:))

 Deniz bu hale getirmişti saati..







Geçen hafta soğuklara inaz yaz temalarımı yayınlamıştım. Bir mevsim kayması oldu sanki. Bu hafta bahara geçiş yaptım ben de. Dünkü poşetliğimden sonra saatimle karşınızdayım bu kez. Mutfağımda saatim baktıkça gülümsetiyor beni gerçekten çok seviyorum onu:)))

Anımsarsınız bir dönem 10 marifette zabun vardı. O yapmıştı ilk bu saatleri. Daha sonra da sergun arkadaşımız. Ben de o furyaya katılıp kıl testere ile kelebekler kesmiştim. Buradaki saati yapmıştım. Bir zaman kullandım ama minik kelebeklerim hep düştü duvardan kaldırdım.

Sonra Deniz bu saatin rakamları yok deyip bir güzel çizmişti üstünü. Tamamen kaldırılmıştı kendileri yani. Bir kaç hafta önce çekmecede gözüme ilişti. Önce ana gövdeyi rakamlar kapanana kadar beyaza boyadım. Sonra peçete transferi yaptım. Kelebeklerin renklerine dokunmadım sadece üstlerine peçete yaptım. Vernikledim. Yeni bir saat aparatı aldık ve sonuç. Bahar gibi bir saat oldu kendileri.....

Yorumlar

  1. Denizzz iyiki rakamlamışsın saatiii:) saatin saati gelmiş veeee çoooooook güzel olmuşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkür ederim

      unutmuştur Deniz yediği haltı. Eve onlar için başka saat aldım zaten beimkine dokunmuyorlar artık...

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok iç açıcı bir görüntü, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık.Yenilemişsin çok da güzel olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş ellerine sağlık.daha iyisi olamazdı..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlıkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  6. Bu hali harika olmuş, ellerine sağlık Saadet..

    YanıtlaSil
  7. Offf.. Bu ne güzellik. Ellerine sağlık. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  8. Ya saat resmen evrim geçirmiş şahane olmuş, baktıkça içi açılır insanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası benim en hoşuma giden çalışmam oldu belki de...

      Sil
  9. harika görünüyor, teması filan şahane olmuş. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Valla ben bayıldım ya ben bu kelebeki hep görüyorum ayna şeklinde olan ama bu da çok cici hemde el emeği ile bende kesebilsem keşke hiç durmaz yapardım :( hazırda bulunmaz ki dimi .( Çok çok güzl elinize sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol 1Gül:)))

      hazırı var mı bilemiyorum. Ben epey zorlanmıştım keserken. ilk çalışmamdı. Ama sonradan kıl testere ile çalışmayı sevdim.
      http://www.atolyesergun.com/2009/06/kelebekli-saatim.html

      bu arkadaşta görmüştüm

      Sil
  11. aaaaa nasıl güzel olmuş ya deniz harikasın

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş olmuş bayıldım ben ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş, çooook... bahar özlemim depreşti geneeee :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu en çok senin gibi kar altından kurtulamayanlara lazım bu bahar. Gene bizim buralarda çiçekler açıyor, balkonumdan sarı güllerime bakıyorum mesela. Soğuklar olsa da bahar buralara geldi. Tez zamanda kavuşun siz de...

      Sil
  14. Islık çalıyorum duyuyor musun? Harika olmuş ellerine sağlık Saadetciğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ŞUle gülümsettin beni:)))))

      Sil
  15. Denizin de senin de ellerine sağlık:))))) o el atmasaydı biz şimdi bu güzelliği seyredemiyor olacaktık:)))

    YanıtlaSil
  16. haklısın Hatice. Deniz bozmasaydı saatimi ben büyük ihtimalle el atmazdım hiç. Belki çekmeceden bile çıkmazdı. Oysa o kadar da kıl testere ile kesip uğraştığım bir şey. Şimdi güzel güzel duruyor duvarımda...

    YanıtlaSil
  17. gerçekten tek kelime ile mükemmel olmuş çok beğendim, ellerinize sağlık harika :)

    YanıtlaSil
  18. harika olmuş şu peçete transferini bende yapmak istiyorum ama ya

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim. Aslında çok zor değil. Tabiki benim yaptıklarım nispeten kusurları olan basit işler. Ama kendime sonuçta...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder