.:

2 Mart 2012 Cuma

bahar saatim:))

 Deniz bu hale getirmişti saati..







Geçen hafta soğuklara inaz yaz temalarımı yayınlamıştım. Bir mevsim kayması oldu sanki. Bu hafta bahara geçiş yaptım ben de. Dünkü poşetliğimden sonra saatimle karşınızdayım bu kez. Mutfağımda saatim baktıkça gülümsetiyor beni gerçekten çok seviyorum onu:)))

Anımsarsınız bir dönem 10 marifette zabun vardı. O yapmıştı ilk bu saatleri. Daha sonra da sergun arkadaşımız. Ben de o furyaya katılıp kıl testere ile kelebekler kesmiştim. Buradaki saati yapmıştım. Bir zaman kullandım ama minik kelebeklerim hep düştü duvardan kaldırdım.

Sonra Deniz bu saatin rakamları yok deyip bir güzel çizmişti üstünü. Tamamen kaldırılmıştı kendileri yani. Bir kaç hafta önce çekmecede gözüme ilişti. Önce ana gövdeyi rakamlar kapanana kadar beyaza boyadım. Sonra peçete transferi yaptım. Kelebeklerin renklerine dokunmadım sadece üstlerine peçete yaptım. Vernikledim. Yeni bir saat aparatı aldık ve sonuç. Bahar gibi bir saat oldu kendileri.....