Ada...


Bugün cuma ne zaman haftanın başı ne zaman sonu karıştı. Zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki..Kimi zaman anları bile kaçırıyoruz. Kimi zaman kaçırdığımızı bile farketmiyoruz.Ne zaman cuma oldu, ne zaman minik kuzularımız büyüdü....

Ada 10 yaşında. Benim küçük oğlum O. Ama bakıyorum da koca adam olmuş. Tavırları, konuşmaları, duruşu hep büyük adam gibi. Zaten ayakları da kocamandır benim oğluşumun. Şu anda 36 numara ayakkabı giyiyor çok takılıyoruz da...

Benimkilerin okulu tam zamanlı. Ev de yakın olunca öğle yemeğine geliyorlar. 12.20-13.20 arası of zamanları. Bugün yemekleri bitti Deniz ben okula gideceğim dedi. Saat daha 13.00. Ada çıkmak istemedi hemen. Gitti kapalı balkona. Arkasından da ben. Oturdum yanına, sarıldı, öptüm falan. Konuşmaya çalışıyorum.
 Ada

 "anne sen niye burdasın?"

 "Deniz'de gitti ya anne-oğul oturalım sarılalım böyle" dedim"

 Rahatsız oldu onu sıkıp durmamdan

"sen git işini yap anne" Kovuldum resmen.

Bir dolu anlarını ödevler, ev işleri gibi şeylerin arasında kaybediyoruz. Ama onlar durmuyorlar ki yerlerinde. Büyüyorlar.....
(oğlumun bir kaç fotoğrafını da paylaşayım sizinle)




Yorumlar

  1. Çok duygulandım.. en sevdiğim bloga sahipsiniz.gerçek, duygu dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne güzel bir iltifat bu:))))

      Sil
  2. Kocaman delikanlı gibi çıkmış:)
    Benim büyük oğlumla aynı yaşta, ama benimki minyon, yaşından küçük gösterir.
    Çabuk büyüyorlar, hem de nasıl...
    Ödev veriyorlar diye kızıyorum bazen. Zaten okul tüm gün, bir de üstüne ödev. Zamanları yok çocukların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada da çok iri değil aslında ama daha bir adam gibi görünüyor sanki son zamanlarda. Elleri-ayakları hep değişiyor artık. 2002'li Ada.

      Evet çok çabuk. Doğdular 10 yaşına geldiler işte. Arada geçen zamanda neler oldu unutuyor bile insan:((

      Sorma o ödev konusu bu yıl biz de tam bir kriz. Ada birinci sınıftan beri bana "hadi ödevini yap " dedirtmezdi. Ama bu yıl bir oturuyor başına artık kaç saat geçiyor belli değil. Hiç dikkatini veremiyor. Leyla resmen. Kendine hiç vakti kalmıyor. Bir de öğretmeni Ada'ya ekstra yardımcı kaynaklar veriyor. Vakti kalsa da kalmıyor çocuğun...

      Sil
    2. Benimki de 2002 doğumlu.
      Ödev konusu hep kriz bizde. Çocuklar da haklı. Bir de öğretmen kitap okusunlar bol bol diyor. Ne zaman??? Ödevlerden sonra o kadar az boş zaman kalıyor ki, çocuğa otur kitap oku diyemiyorum...

      Sil
  3. Allah güzel şanslar ve sağlık versin. İyilerle karşılaştırsın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Yakışıklı oğlum benim. Annesi o büyüdü artık ama, en çok aynı boy mankene baktığı fotoğrafa bayıldım çok güzel, ne çabuk büyüyorlar değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fotoğrafa bayılırım ben de o yüzden paylaştım. Özdilek'te çekildi. Ne dikkatli bakmıştı.

      Sil
  5. :) sağlıkla büyüsünler:)
    benim ayakkabı numaramda 36:))

    YanıtlaSil
  6. düşün yani bu yaşta bu ayak numarası..

    YanıtlaSil
  7. Mezuniyetler ardından damatlık ee bir de torun az kaldı az:) Anı yakalamışsınız anne-oğul bir öğlen molasında ve seni nerelere götürmüş. Mankenli resim hakikaten güzel ee yaşına göre birini bulmuş arkadaş:)

    YanıtlaSil
  8. Evet nerelere gittim geldim. Sıpalar büyüyorlar. Aslında boyumu aştıkları zamanları daha da çok merak ediyorum. Devrim benim gibi değil ama. Bu anı yaşa napacaksın düşünüp de diyor. Olsun ben yine de bekliyorum merakla...

    Şu fotoğraf makinaları ne güzel bir icat ama dimi. O an var elimde ne güzel...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder