.:

9 Mart 2012 Cuma

Ada...


Bugün cuma ne zaman haftanın başı ne zaman sonu karıştı. Zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki..Kimi zaman anları bile kaçırıyoruz. Kimi zaman kaçırdığımızı bile farketmiyoruz.Ne zaman cuma oldu, ne zaman minik kuzularımız büyüdü....

Ada 10 yaşında. Benim küçük oğlum O. Ama bakıyorum da koca adam olmuş. Tavırları, konuşmaları, duruşu hep büyük adam gibi. Zaten ayakları da kocamandır benim oğluşumun. Şu anda 36 numara ayakkabı giyiyor çok takılıyoruz da...

Benimkilerin okulu tam zamanlı. Ev de yakın olunca öğle yemeğine geliyorlar. 12.20-13.20 arası of zamanları. Bugün yemekleri bitti Deniz ben okula gideceğim dedi. Saat daha 13.00. Ada çıkmak istemedi hemen. Gitti kapalı balkona. Arkasından da ben. Oturdum yanına, sarıldı, öptüm falan. Konuşmaya çalışıyorum.
 Ada

 "anne sen niye burdasın?"

 "Deniz'de gitti ya anne-oğul oturalım sarılalım böyle" dedim"

 Rahatsız oldu onu sıkıp durmamdan

"sen git işini yap anne" Kovuldum resmen.

Bir dolu anlarını ödevler, ev işleri gibi şeylerin arasında kaybediyoruz. Ama onlar durmuyorlar ki yerlerinde. Büyüyorlar.....
(oğlumun bir kaç fotoğrafını da paylaşayım sizinle)