yarın ilk cemre havaya düşecek:)))))

 Hani benim kocaman papatyalarım varya onlardan birinin içine saklanmış bu minik. Görünce fotoğraflayayım dedim. Rahatsız etmeden ancak bu kadar oldu...


 ormanlanmış bahçem

 Papatyalar:))))))

 Bu havaya semaver yakışır şimdi...


Ada ve Deniz epey oynadılar bugün bahçede. Umarım hastalanmazlar...


Yarın ilk cemre havaya düşüyormuş. Bahar geliyor yani azıcık kaldı:))))

Dün soğuktu hava ama bugün ılıktı epey. Biz de öğlen bayçeyle uğraşalım dedim. Malum yağmurlar otları pek bir büyütmüş. Çapalanacak çok yer var. Tam bahçe işleri zamanı...Ben çapaladım, Devrim belledi. Bitmedi ama başladık bir yerlerden.

Ağaçların, güllerin etrafını sarmış otları da yoldum, şu dev papatyalarımı seyrelttim bu yıl. Geçen yıl da o kadar fazlaydılar ki toprak boğulmuştu.

Sonra çayımızı demledik, küçük bir keyif yaptık. Malesef iş olunca öyle uzun uzadıya oturulmuyor. Bahçede yapacak o kadar çok iş varki...Belleme, budama, yeni ağaç diker Devrim (yer kalmadı napacak bakalım) Asmanın çardağının elden geçirilmesi gerekiyor. Günler uzasa da bize daha çok zaman kalsa...

Yorumlar

  1. Bu bahsettiğiniz mutluluklar, insanın yaşayıp göreceği en büyük mutluluklar ve en önemli, değerli anlar... Keyfiniz daim olsun. Bahçeniz hep yeşil kalsın :)

    YanıtlaSil
  2. baharın müjdesi geliyor demek gelsin yaa bıktık soğuklardan:)

    YanıtlaSil
  3. Dün de bugünde güneş vardı ama hava soğuktu Ankaradada. Haydi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası ılıktı bugün. Güneş tepedeyken dışarıda olunabiliyor. Bir tek rüzgar olmasın yeter...

      Sil
  4. Havaya, suya, toprağa derken geldi bahar işte. Ne güzel yaa bahçeyle uğraşmak bir yana açık havada birşeyler yemek nasılda zevklidir. Bir bardak çayda olsa 1 m balkonda olsa özledim ben yaaa:(Hele sabah kahvesi açık havada ne güzel olur o papatyalara karşı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))

      evet özledik dışarıları. Hele ki karla boğuşanlar. Bahçede ot yolarken hep Banu geldi aklıma. Başta keyifli olan beyazlık şimdilerde sıkmıştır artık...

      Sil
    2. ya ben yorum yazmada niye zorlanıyorum anlamadım.bu yeni format bi acayip..neyse..sizin oraya çoktan düşmüş o cemre sanırım:)

      Sil
  5. demek ki, bahar geliyor.
    ama ben hala üşüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düştü cemre artık havaya. Üşümek bitti. Ben deniz hayalleriyle yaşıyorum bu günlerde....

      Sil
  6. Ayyynen dediğin gibi Saadetcim, sıktı ki ne sıktı, hala belime kadar kar heryer :((
    Haberlerde bugün düştü cemre dediler, bende yarın düşecek biliyorum ama zaten bizim buralar düştüğünün farkında değil herhalde :(
    Yolladığın tohumları ne zaman çimlendirmeye koysam saksıya acaba :? Direk toprağa atarsam böcekler yiyiyor da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrdur Banu. İlk zamanlar imreniyordum senin yayınladığın fotolara ama dün bahçede vakit geçirince....Yok yani çekilmez sürekli sürekli. Hoş benim Ada sıpası hala kar sayıklıyor...

      Hiç saksıda denmedim ama benimkiler çıkmaya başladı. O ilk fotoğraflar papatya. Kimi çok kısa kimi yarım metreyi geçti bile. Hatta ilginçtir o soğuklarda bir kök büyümüş çiçek açmıştı. Fotoğraflamayı unuttum tabiki...
      Bizde niye tohumları böcek yemiyor ki. Çok olduğundan farkedilmiyor mu acaba..

      Sil
  7. Ohhh süper haber bu:)sonrada gelsin yazzz:)

    YanıtlaSil
  8. okurken imrendim.şehirde boğuluyoruz böyle görünce daha bir anlıyoruz.eşime tam 4 yıldır gidelim diyorum am o şehir çocuğu yaşayamazki:)

    YanıtlaSil
  9. biz 9 yıl önce İstanbul'dan kaçmıştık. İzmir çocuklarla yaşamak için güzel bir yer...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder