Ve tatil bitti


 O kadar ılıktı ki hava bir ara çocuklar terledik diye üstlerini çıkardılar...



 "Kedigöz Danışman" adlı oyundan...

 Deniz öğretmeni görür diye dondurma yerken fotoğraf çektirmek istemedi..

 Günü balık ekmekle tamamladık. Deniz bayıldı bu fikre...



Tatil bitti. Ada'ya ilk kez kısa geldi tatil. Üzülüyor yani. Neyse yaza ne kaldı şurda...

10 gün kadar önceden bugün için tiyatro biletlerimizi almıştık. Devlet tiyatrolarının çocuk oyununa gittik. Bence espiriler büyüklere hitap ediyordu ya neyse artık...

Hava güzel diye evden erken çıktık tiyatro saatine kadar sahilde yürüdük. Çocuklar deniz anaları ve kabuklular hakkında bilgi vere vere yürüdüler. Hatta kemeraltına da girmiştik dönüşte. Bir pet dükkanı görevlisini "sizde yetişkin kaplumbağa var mı" diye sordu Deniz. Kadın anlamadı önce. Niyeti yetişkin kaplumbağayı denize salmak, deniz analarını yedirmek!!!!

Oyundan sonra yine sahil boyu yürüdük. Balık ekmek aldık ilk kez çocuklara. Pek sevdiler. Deniz aşıktır balığa zaten.....

Sanırım bu ara tatili dolu dolu geçirdik. Hele ki kar büyük süpriz yaptı çocuklara. Tüm çocuklara ikinci dönemde de en kocamanından başarılar dilerim:))))))

Yorumlar

  1. tatili dolu dolu geçirmiş olmanız ne güzel, miniklere yeni dönemde başarılar dilerim. Bu arada sevgili adadeniz seni mimledim bi ara uğrarsan sevinirim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir hafta sonu olmuş, bizim de güzel geçti. Güneş ısıttı içimizi, hep açık havadaydık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi dün hava. Bugün soğudu yine. Gelsin artık yaz....

      Sil
  3. Sizin çocuklara da yeni dönemde başarılar diliyorum.
    Güzel bir gün yaşamışsınız, balık-ekmek ben de severim. Tiyatro diye okuyunca hayıflandım, benim tatilde neden aklıma gelmedi diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık ekmek İstanbul'da çok yemiştim ama burada o kültürü edinemedik. Çocuklar sevdi arada alırız artık.
      Tiyatro benim vazgeçilmezim. Hoş İzmir'e taşındığımdan beri (9 yıl) hiç kendim için oyuna gidemedim ama devlet tiyatrolarındaki çocuk oyunlarını kaçırmıyoruz. Bazen özellere de götürüyorum.

      Sil
  4. tatilin son günü harika bitirilmiş. en güzel anı bence kar olacak:)) yeni dönemlerinde başarılar diliyorum sevgiler.
    (yetişkin kaplumbağa:))))))))))))))ilahi çocuk

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel şeyler yapmışsınız. Size de hayırlı bir dönem dilerim.

    YanıtlaSil
  6. ad ve denize yeni yarı yılda başarılar diliyorum.ohh ne güzel güneşli bir kapanış yapmışsınız tatile. bize de gelse ya güneş azcık...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mihrimah:))

      Evet biz günerce kar istedik, şimdi size güneş lazım....

      Sil

Yorum Gönder