mim....


Sevgili BynFavori mimlemiş beni.  Anlatmaya çalışayım...

1) EN SEVDİĞİNİZ 3 KİŞİ KİMDİR?
Ada ve Deniz. Üçüncü sıraya annemi ve Devrim'i birlikte yerleştireyim...

2) NEFRET ETTİĞİNİZ BİR KARAKTER ÖZELLİĞİ?
Kıymet bilmemek, yapılana değer vermemek....

3) SEVDİĞİNİZ 3 RENK?
Mavi, yeşil ve gerisinin hepsi....

4) OLMAZSA OLMAZ İÇECEĞİNİZ NEDİR?
Su...

5) KULLANDIĞINIZ PARFÜM?
Parfüm kullanmıyorum. Migren var bende kokusu rahatsız ediyor...

6) ŞU AN KİŞİSEL ALINACAK LİSTENİZDE EN BAŞTA GELEN ÜRÜN?
Yok aslında öyle bir şey.

7) HANGİ YETENEĞİNİZİN ÜSTÜN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
El çabukluğu, planlı çalışma...

8) GÖZ RENGİNİZ?
Kahverengi...

9) EN SEVDİĞİNİZ HAYVAN NEDİR?
Benim oğlanlar sürekli belgesel seyrettiklerinden sanırım beynimde şu an o kadar canlı türü dolanıyor ki.....Yavruların hepsi de çok şirin oluyorlar.

10) SİZİ EN ÇOK MUTLU EDEN HEDİYE NEDİR?
Farketmez. Önemli olan hediyenin ne olduğu deyil de nasıl duygularla verildiği benim için. Yani gereklilikten verilen ne kadar güzel olursa olsun anlam ifade etmiyor. Ama sadece ben düşünülerek hazırlanmış ya da alınmış bir şey 1 liralık bile olsa paha biçemem ona..... 

Yorumlar

  1. Ne güzel cevaplar,hayat dolu,sade ve samimi bir kişilik....

    kayak için sen gitmiyormusun diye sormuşsun...önceleri gidiyordum,kaymak çok zevkli hatta arkadaşlarla gidince büyük kayacağa oturup hepbirkte kayardık...şimdi gözümde büyüyor,çok yorgunluk oluyor,birde soğuğu,üşümeyi ve ıslanmayı sevmiyorum...kısacası ben yaşlanıyorum galiba....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin:))


      Biz kara hasrat olduğumuzdan merak ettim sanırım gitmemeni. Aslında yazları da Devrim çocukları parka götürür ben evde kafa dinlerim. İnsan sürekli çocuklarla olunca da özlüyor yalnızlığını. Birde dediğin gibi soğuk, ıslak...

      Sil
  2. samimi ve sıcacık cevaplar güzel yüreğin yansımış öpüyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder