lavantalar....



Hediye panom lavantalar böyle birşey işte....
Bir dergiden çıkartmıştım deseni.

Yorumlar

  1. Harika olmuş Saadet, lavantaları çok severim..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar canım ellerine sağlık.lavantayı çok severim kokusu itibari ile.birde yetiştirmek istiyorum bu yıl hayırlısı bakalım.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, bayılırım lavantaya.

    YanıtlaSil
  4. Mis kokusu burnuma geldi sanki, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş arkadaşım hepimiz kanaviçe işler dururuz ne olacak bu halimiz böyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıp yapıp elimizde patlayacak sanırım. <yeni şeylere heveslenene kadar epey birikecek gibi geliyor bana....

      Sil
  6. ÇOK GÜZELLER...MİS GİBİ KOKTULAR ....

    YanıtlaSil
  7. Kime hediyeeee, kim bu şanslııı :))
    Saadetcim, bu aralar kanaviçeden gidiyoruz, ama lavantalar çok güzelmiş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu çekiliş yapmıştım ya o çekilişteki arkadaşa gönderdim bunu. Sen görmedin mi yoksa. Ben bilerek dahil olmadın diye düşünmüştüm...


      Bu sırakkanaviçe pek hoşuma gidiyor benim de yapıp yapıp hediye ederiz..

      Sil
  8. Çok güzel bir desen, çok güzel renkler! Çerçeve de çok iyi gitmiş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok şık
    sade ve zarif
    ellerine sağlık canım yine döktürmüşsün sanırım bu bi hediye gitti
    alan kişi eminim çok beğenmiştir güle güle iyi günlerde kullansın,,,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız ben çekiliş düzenlemiştim öylesine. Çıkan arkadaşa gönderdiklerimden biri bu.

      Sil
  10. Ay bak sen söyleyince hatırladım, yaşlılık işte :))
    Evet bilerek katılmamıştım, bende senden cici anılar var zaten diye :)

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş çerçeveyle uyumu da harika.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder