İzmir'de yaşamak...


 Ada kısacık zamanda toprakla bütnleşiverdi...




İzmir'de yaşamak böyle işte. Dün kar fotoğraflarını paylaştım (20 yılda bir yağsa da) bugün öyle güzeldi ki hava. Bahçede semaver keyfimizi paylaşıyorum.
Bugün havayı güzel görünce öğlen çocukları Hasanağa Parkı'na götürdük. Bisiklet bindiler iyi bir ter attılar orda. Sonra baktık saat daha 2 bile değil. Hadi semaver yakalım. Apar topar giriştik bir şeyler hazırladık. Masamızı yyağmurdan korumak için balkon altına almıştık. Üstü Devrim'in soba hazırlama yeri gibiydi. Hemen temizledik. Minik bir piknik olayı yaptık bahçede.
Yılın ilk semaver keyfi çookkk güzeldi.

 Bunları telefonla çektim. Park cıvıll cıvıldı bugün...

Yorumlar

  1. Demek İzmirli olmak böyle bir şey, kıskanılacak bir durum:)))
    Semaver çayı ben de çok severim, afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      Evet İzmir'de yaşamak çok keyifli. Hele şu mevsimdeki güneşi hiçbirşeye değişilmez bence.
      Semaver çayı çok lezzetli oluyor. Temiz havadan mı ateşte pişmesinden mi bilmem...

      Sil
  2. oy oy oy ne kadar güzel bir tablo valla ben baharı dört gözle beklerken siz çoktan bahara ermişsiniz....ne diyim allah ağzınızın tadını bozmasın.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi gene soğuyacakmış ama. Düşünmek bile istemiyorum. Kuru soğuklar hiç yakışmıyor bu kente.
      Teşekkür ederim mihrimah:))

      Sil
  3. Evet harika bir hava vardı bugün sanki bahar geldi bile...Afiyet olsun size de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Aslı tam bahar havasıydı. Çocuklar bisiklete binerken ben de yürüyüş yaptım. Aklım sürekli denize gitmekteydi. O kadar özledim ki sıcakları...

      Sil
  4. Hah... semaver çıkmış, nispet yapıyorsunuz değil miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım güzel kar görüntülerine karşı elimizde bir bu semaver var:)))

      Sil
  5. İzmirin farkı da bu işte asla görünüşe aldanmamak lazım hep süprizlerle dolu. uzun zamandır ilk kez bugün balkona çamaşır serdim:)))

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yapmışsınız. Oooooh keyifle ve sağlıkla olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilek. Beklerim yolunuz buralara düşerse:)))

      Sil

Yorum Gönder