Çocuk odasına pano




Çocuk odası panomuz da hazırlandı. Yabancı sitelerde dolanırken denk gelmiştim bu rokete. Oğluşların odasına çok yakışır gibi geldi. Hoş benim sıpalar yine gezegenlerin konumuna laf ettiler ya neyse bu kez çok üstünde durmadılar.

Panoyu işledikten sonra uygun çerçevem olmadığı için sert strofora yapıştırdım ben. (Sonra çıkartım çerçeveye yerleştiririm dedim...)Sert strafor iyi oluyor ama keserken zorandım bu kez dağıldı azıcık kenarları çok düzgün olmadı o yüzden.

baktığım şablon da bu......

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık Saadetciğim. Yalnız senin oğluşların odası uzay üssü Alfa oldu be yavvv..

    YanıtlaSil
  2. Daha eksiklerimiz var Dilek. Lambamız olmadı. Dolaplarınıda biraz kişiselleştirmek istiyorum....

    YanıtlaSil
  3. Saadetçim resmen tek bir temadan neler yaptın neler, bence oraya gezegen motifli minderler de yakışır hani, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadiş lamba yapmam lazım aslında. Devrim babaya havale etmiştim. Tellerden kıvırarak roket yapacaktı. Beklerken ağaç olduk....

      Minder? ben niye düşünmemişim acaba bunu. Dur üzerine kafa yorayım hoş olur kesinlikle. Teşekkür ederim:))

      Sil
  4. Şablon çok güzelmiş, güzel de işlemişsiniz.
    Çerçeve ile daha iyi olur kanımca:)

    YanıtlaSil
  5. Desen çok hoş, pano olarakta güzel olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok beğendim .farklı bir tasarım olmuş..oğluşlar iyi günlerde kullansınlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık. laf eden yakışıklılara söyle konum ayarlamasını sana net bir çizim yapıp versinler:))
    bilmiş şeyler:))
    çok güzel olmuş canım uzaydan izmir e birileri gelirse ilk sana uğrayacaklar bence.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş..
    Ellerine sağlık.
    Sayfanı keşfettiğime sevindim..
    Sevgiler.
    Takibindeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Cafe teşekkür ederim, hoşgeldin:)))

      Sil
  10. çok güzel olmuş güle güle kullansın oğullarınız.
    bu arada straforu hatasız kesmek için bıçağın ucunu ateşte kızdırarak keserseniz çok iyi oluyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim alanay. Bu bilgi aklımda olsun. Sert straforla birşeyler yapmak güzel oluyor...

      Sil
  11. SAADETCİM HEDİYELERİM GELDİ ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM ÇOK BEĞENDİM TEŞEKKÜR EDİYORUM ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  12. Ulaştımı elime. PTT'deki görevli "yarın dağıtım yapılmaz" demişti. pazartesi elinde olacak sanıyordum. O yüzden hiç kargodan takip etmemiştim...

    Beğenmene sevindim. Çam sakızı çoban armağanı işte. Umarım tekrar karşılıklı sohbet etme imkanı da buluruz:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder