çocuk odasına boy ölçer




Araya bir sürü şey girdi yaptıklarımı epeydir yayınlamıyordum. Devam edeyim yine...
Malum rutubetten değişen çocuk odasını yeni bir temaya büründürüyordum. Bu da o kapsamda yapıldı. Roketimize ve duvar resmimize yakışır bir  boy ölçer yapayım dedim.

Cetvelle ölçerek akrilik boya ile çizgileri yaptım. Benimkiler büyük olduğundan çok aşağıdan başlamadım. Aralara da peçete tutkalı ile peçete transferi yaptım. (oda badana istediğinde ne olacak bakalım)

Kalın kartona iki farklı astronot resmini yapıştırıp kestim. İki delik açık ipleri geçirdim. Tepede bulunan çiviye sabitledim. Bu da boylarının ne aşamada olduğunu gösterecek. Ya da gösterecek ti. Pek doğaldır ki oyuncak oldular kendileri. Gelip geçtikçe iplerdeki astronotlarla oynayıp duruyorlar.

Yorumlar

  1. ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine ve fikrine sağlık. Oğlanlar yerine benim kalasım geldi odada valla. Ne güzel oldu. Oğluşlar sağlık ve keyifle kalsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Teşekkür ederim Dilek. Onlar da seviyorlar odalarını. Bu da bana yetiyor...

      Sil
  3. Ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Fadiş. Size dinazorlusu lazım sanırım:)))

      Sil
  4. çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Eve birşeyler yaparken çocuklarının zevkini ön planda tutuyorsun ya, ne tatlı ne becerikli bir annesin sen :)

    YanıtlaSil
  6. süper fikir:)eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Ne severler boy ölçtürmeyi zırt pırt:)) Benimki de öyleydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, büyümek hoşlarına gidiyor şimdi. Ama sonra keşke çocuk kalsaydık diyecekler...

      Sil
  8. :) fikirde uygulama da çok güzel.elinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder