pek bir faaldik bugün...





Herkes harıl harıl kar fotoğrafı gösteriyor. Sanırım Türkiye'de kara gömülmeyen bir kaç kenten birindeyiz. Eee nolmuş dedik bizim de güneşimiz var. Hasanağa Parkı'nda bisiklet bindik....



Bugün çok haraketli geçti günümüz. Ülker'in çocuklara hediyesi sinema için önceden ayarlama yapmıştık sabah 10.45 seansına gittik önce. Güzeldi ama çok kısa geldi. 45 dakikalık bir şeymiş. Daha yeni ısınmıştım biz oysa...Film Forum Bornova'daydı. Ada'ya mont aldık, İkeaya uğramadan olmaz dedik. Alt katı dolaştık ama sadece. Ben orasını daha çok seviyorum. Ardından mutfak alışverişleri....

Günü burada bitirmeyelim dedik. Eve girip hemencecik parka göre hazırlandık. bisikletleri alıp geri çıktık. Hava soğuktu falan ama güneş vardı. Ve çookkk iyi geldi hepimize, koşmak yürümek....

Yorumlar

  1. Ben senin manzaralara hasret kaldım, sen benim, naapsak kiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Yor haftasonu iyicene yor bunları Saadetciğim, yarın 7 de başlat programı ki hafta arası sızlanmasınlar canımız sıkılıyor diye hazır babaları evdeyken:)) Yaaa bir yanım kar yağsın istiyordu ama yanlış anlaşılmış olacağım ki dışarda olmam gereken günlere isabet etti:( Dondum oysa bırrr bıırrrr, vallahi ne hayallerim vardı eve tıkılmakla ilgili üstelik hasta hasta atlayıp gelesim geldi bu manzara karşısında.

    YanıtlaSil
  3. Gel valla Şule burda bakarım ben sana. Bugün de güneş var. Soğuk hava soğuk olmasına ama bana güneş yetiyor. Kendimi mutlu hissediyorum resmen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder