.:

11 Ocak 2012 Çarşamba

erkek adam giyer miymiş....

Kış resmen geldi. İzmir'de bile hava buz gibi. Benimkilerin okul formasında kumaş pantolan var. Sabah soğuğu ben donuyorum onlara noluyordur diye bugün çocuklara ayaksız külotlu çorap aldım. Özellikle siyah seçtim. İçi havlu sıcacık tutacak bir şey...
Öğle yemek arasına gelince size pantolan içine bir şey aldım. Kız şeyi değil falan promosyonunu yapıyorum (giymezler çünkü) Zorla giydirdim ikiside hemen çıkarttılar. Rahat edemedik diye. Kızdım olmadı, duygu sömürüsü yaptım olmadı. "Ee hava soğuk incecik pantolonla hasta olacaksınız" "cık"

Akşam Devrim'den destek alacağım ya...Yanında çıkarttım aldıklarımı. Devrim direk "erkek adam bunu giyer mi" Çocuklar yerlerde.  Nasıl gülüyorlar bana. "ya soğuk ben çocuklara giydirmeye çalışıyorum. Senin dediğin lafa bak" "Ama erkek adam bunu giymez!!!""Siz ince eşortman giyin çocuklar..."
Çocuklar ne güldü bana anlatamam.

Ne diyeyim erkek adam donacak o  zaman....