.:

6 Ocak 2012 Cuma

delilik projesi


 Pembe çiçekli-yaprak desenli peçete ve sarı çiçekli peçete



Ben size delilik projemi göstermemişim. Nasıl arada kaynatmışım bilmem bunu.
Klasikleri seven biri olarak ben hala masa üstü bilgisayar kullanıyorum. Ve hatta bilgisayarımın kasası bile antika.!! lcd ekrana geçtim ama kasam işe yarıyor gerektikçe Devrim içini yeniliyor diye kendileri benimle yaşamaya devam ediyorlar. Ama bu antika görüntü beni sıkmaya başlamıştı.

Haftalar önce kafamda bir sürü yapılması gereken şey ama canı bir şey yapmak istemeyen Saadet'in gözüne takıldı bu sıkıcılık. Aniden öylesine çıkarttım kasanın kapağını balkona götürdüm. Elimde beyaz plastik boya vardı. Onunla bir güzel kurudukça kat kat boyadım. İlk önce ön tarafına cesaret edemedim bozarmıyım diye.

Sonra 3 çeşit peçeyi karışık olarak yapıştırdım. Sanki aşağıdan yukarı sarmaşık çiçekler uzuyor havası vermek istedim.Vernikledim kuruyunca...

Akşam eve gelince Devrim'in teppkisi "üzerine dantel de koymalısın" oldu. Klasik....Önünü sorunca o sarımsı kalan yer dışında canımın istediğini yapmamı söyledi. Ertesi günde orayı boyayıp hallettim. Flaş patladığından sapsarı kalmış ama gerçekte boyanmayan yer hiç göze batmıyor.

Hatta anneme söyledim yaptığımı o da dalga geçti benle "yok artık" diye. Gelince beyendi. Şaşırdı sonuca....

Dışarıda yağmur, fırtına. Benim masamda cıvıl cıvıl çiçekler, kuşlar....