.:

4 Ocak 2012 Çarşamba

10 marifet'in yarışması


10 marifetin yeni yıl yarışmasını çoğunuz duymuşsunuzdur sanırım. Bugünlerde kaynıyor orası gene. Ben marifetin eskilerindenim. 2008 yılında kaydoldum ama daha da eskiden takipçisiyim. Derli toplu güzel işlerin paylaşıldığı keyifli bi yer bence. Ama bazen öyle gruplaşmalar öyle saçmalıklar oluyor ki insanın aklı almıyor.

Sanırım en son sonbahar yarışmasıydı. Hakeden işler, oy isteyenler, tek tek atılan mesajlan, kanka ilişkileri devreye girmiş pek çok güzel işe imza atan arkadaşımız siteyi terk etmişti. Ben takip etmeyi sevdiğim için devam ettim. Güzel paylaşımlar oluyor bazen. Öyle yorum alayım, tutulayım gibi bir derdim olmadığından işlerimi de paylaşıyorum hala. Ama eski hali daha güzeldi....
Son zamanlarda takipçileri yeni yeni isimler. Yine bir yarışma oldu. konu yılbaşı. Hadi heyecan olsun dedim katıldım ben de. Tatlı tatlı gidiyordu başta. Hatta işlere o kadar az oy geliyordu ki...

Sonra nolduysa bir iki arkadaşımız işi rayından çıkardı. 30-31 aralık tarihinde siteye üyeler patır patır oy vermeye başladı bazılarına. Hatta birinin yarıştığı işi etsyden çaldığı ortaya çıktı. Yani taş çatlasın 200 liralık hobi malzemesi için....İşin tatlı heyecanı, keyfi kaçtı yine. Anlamsız geliyor.