Yine kurabiye....


 Hindistancevizi dolgulu kurabiyeleri daha önce Ada'nın doğum gününde yapmıştım


Öğrendiniz artık ben ve kurabiyeler ayrılamayız. Dayanamıyorum. Ne zaman fırında bir şeyler pişirsem yanına kurabiye de ekleyiveriyorum...

Yeni aldığım kurabiye kalıplarını deneyeyim dedim. Çocuklar için sevimli bir seçenek.
Yarım paket margarin, 1 su bardağı nişasta, 3 çorba kaşığı pudra şekeri, bir yumurtanın akı ve aldığı kadar un. Malzemeleri yoğurup merdane ile açtım.Kalıplarla şekil verdim.






Şu vazgeçemediğim masa örtüm de bu işte:)))

Yorumlar

  1. canım afiyet olsun çok iştah açıcı görünüyorlar.ellerine sağlık mis gibi kokmuştur fırının kapağını açınca..... ay canım çekti ..masa örtünde çok hoşmuş iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık kurabiyeye bayılırım. kahvemin yanına aldım 1 tane.
    seni izlemeye aldım bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. nefis kurabiyeler çayla ne güzel gider ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim. Haklısın kurabiye kokusu enfes oluyor...

    YanıtlaSil
  5. kalıplar bence işe yaradı.. bunları kim görse bayılır.. sadece çocuklar değil!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. bir ara o kadar çok yapardım ki bu kokostar kurabiyeleri ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. yine kurabiye hep kurabiye...başka bişeye gerek yok bence :) ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kaliplar cok sirinmis gercekten :)

    YanıtlaSil
  9. iki delikanlı var ee kendin de seviyorsun yapacaksın tabii:))

    hele kahvenin yanında off nasıl güzel olur:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. özlem afiyet olsun:))


    Gönül kesinlikle:))


    Nilgün ben de seviyorum görüntüsünü de yaparken bazen sıkılıyorum. Tek tek yap...


    cafe portakal ben yeni denemeye başladım daha. Bir süre ben de yaparım artık. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  11. Dimi ama Leyla. Kurabiye olsun, çeşit çeşit olsun. Yesen de yağ bağlatmasın:))


    Ege evet. Bendeki gibi hayvansever oğluşlar varsa için idealler:))


    Hatice kahvesiz de olmaz tabiki:))

    YanıtlaSil
  12. Nefis görünüyorlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder