Runner denemesi...




En sevdiğim şeylerden biri dekorasyon sitelerinde dolanmak. Sıklıkla rastladığım runnerlardan bir tane de kendime yapayım dedim. Daha önce koltuklarıma yastık yaptığım ketenden diktim. Sonra da yukarıdaki bir ağaç kestim, diktim. Ağacın kumaşı da yine önceden kuşlu yastıklarımda kullandıklarım. Yaprakların bir kısmı da runnerın öbür ucuna dökülüverdiler...


Bu da blogların kapanmasından önce yapılanlardan. Salonumda koltuklarım kum beji, kenarları ise koyu kahve. Masamda koyu renk. Ama benim tam ortada böyle bir runer hoşuma gitmedi açıkcası. Bir gün tuttum baktım alışamayınca eskisine geri döndüm. Eski örtüm de açık krem keten. Ama tam olarak örtüyor masayı.

Yorumlar

  1. Bence çok güzel olmuş arada bir böyle de kullan masanın rengiyle de çok uyumlu:)

    YanıtlaSil
  2. Tasarım çok güzel. Zaten çalışmaya asaleti veren tasarım değil mi? Ellerinize sağlık. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. canım çok hoş olmuş. bende bazen değişik şeyleri deniyorum ama en güzeli klasikler demi....ağaçlı şeyleri ayrıca severim..

    YanıtlaSil
  4. Bence çok hoş olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Fadiş gözüme çok kara göründü masa bununla. Dursun bakalım, beğenen olursa veririm sanırım...


    Gülsüm hanım çok saolun:))


    mihrimah haklısın. Ben de klasikçiyim aslında. Bazı sevdiklerimden vazgeçemiyorum. Bu runerı sevdim ama masamı tam örtmek daha hoşuma gidiyor...

    YanıtlaSil
  6. Ben ce çok şık görünüyor
    tabi renkler ve zevkler farklıdır içine sinmiyorsa kullanma derim canım belki bir gün uygun bir yer bulursun....
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık. Çok hoş görünüyor. Sğlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık koyu renk masa üzerinde çok hoş durmuş.

    (hep kapalı tutuyorsan ondan da yadırgamış olabilirsin.)

    YanıtlaSil
  9. Saadet, bunu pano yapsana, üst tarafına güzel bir kuru daldan askı yap, çok hoş olur gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  10. Yıldız hanım ortaya çıkanı sevdim de masanın üzerindeki duruşu içime sinmedi...
    Teşekkür ederim bu arada:))


    Dilek teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  11. Hatice haklısın hep örterim ben masayı. Keten zaten örtüsü de kenarları incecik dantelli sade bir şey. Çok seviyorum onu...

    YanıtlaSil
  12. Ah Banu asacak yer olsa olmaz mı hiç. Duvarlar dolu. Kitaplık, gardropları, ranza derken pek boş yer yok. Ki ben duvarları sade severim bir de...


    Ahu teşekkür ediyorum:))

    YanıtlaSil
  13. etrafına daha ince krep tül gibi bir kumaş geç eğer böyle kullanamadıysan ama kullan ki çok güzel olmuş:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder