öğretmenlerimiz için....






Nihayet bilgisayarıma dolayısıyla da fotoğraflarıma kavuştum. Dün yayınlamam gereken öğretmenler günü hediyelerimizi de bugün sunuyorum sizlere.
Deniz'in ve Ada'nın öğretmenleri için yaptım bu çerçeveleri. Kırmızılısı Deniz'inkine gitti. Deniz bey öyle seçtiler. Diğeride Sevil öğretmenimize.

İçlerinin notlarını iise kendilerine yazdırdım. Dün sabah telaşla çekmemişim onları ama çok tatlıydılar.
Ada "canımsın, sevgimsin, arkadaşımsın da" diye bir not yazdı....

Deniz ise "öğretmenim canım benim" şarkısının sözlerini yazmaya çalıştı. Öğrenmediği sesleri bile epey iyi çıkarmıştı. Keşke çekseymişim....

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım ikisi de çok güzel ayrıca oğluşların yazdığı notlara da bayıldım, çok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çok hoş olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  3. Fadiş saol. Notlara bende bayıldın. Neden akıl edip de çekmedim bilmem...


    bahar teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. çok çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık.sizin çocuklar çokkkkk şanslı. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çerçeveler çok güzel, oğlanların duygularını ifade edişleri daha da güzel...

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar şık çerçeveler yapmışsın Saadetcim, öğretmenleri kıskandım doğrusu, hele o notlar :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık.
    yazdıkları cümleler çok hoşuma gitti. arkadaşımsın da bu çok güzel tek kelimeyle büyük bir kompozisyon öpüyorum onu.

    gözün aydın PC ne kavuşmuşsun ayrılmayın inŞ:))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Saadetciğim çerçeveler çok hoş olmuş. Öğretmenlerimiz sağlıkla kullansınlar.

    YanıtlaSil
  9. mihrimah saol. Emin ol onlara sahip olduğum için ben çok daha fazla şanslıyım:))))

    YanıtlaSil
  10. Nazan teşekkür ederim. Ben de çok sevdim notlarını:))


    Banu aşkolsun kıskanma ben sana da yaparım. Bu peçeteyi sana paketi yolladıktan sonra almıştım diye anımsıyorum. Sanırım sana gönderdiklerimin arasında yok...

    YanıtlaSil
  11. Hatice umarım notların sahipleri de ne denli sevildiklerinin farkındadırlar:))


    Dilek teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  12. Saadetçim; ne ince düşünülmüş hediyeler bunlar..Ellerine sağlık..Ben de eşim bankadayken, yılbaşlarında onun şube arkadaşlarına (sadece ikisi erkekti:) takı yapar, gönderirdim. Erkekler de eşlerine götürürdü:)) El emeği çok değerli bir şey, hatta belki de en değerlisi..Sevgiler canım, oğluşlara da sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Serap. Haklısın el emeği en güzeli ben ce de. Hem çocuklar şimdiden herşeyin parayla satın alınmayacağını öğrenmeliler diye düşünüyorum. Zemanla onlar da kendi emeklerini öğretmenlerine hediye edebilsinler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder