katlanır alışveriş çantası

 Cebin alt kısmında kalan cırt bant...

 Çantanın açık görünümü....

 Çanta katlanıyor....


Ve sonuç...


Bu çanta katlanır bir alışveriş çantası. Yapalı aylar oldu. Blogların kapatılmasından önceydi yani. Böyle arada unutulmuş bir kaç yaptığımı ara ra vereceğim böyle.

Çok kullanışlı bir çanta. Çanta şimdi annemde ama o zaman fotoğraflamıştım. Aslında görülüyor ana gövde basit hepimizin diktiği bir çanta. Sonra cep gibi ayrı bir parça dikip buraya da cırt bantlardan diktim. Düzgünce katlayınca küçücük bir şey halini alıyor. Yani dikkatinizi çekerim cebe biye bile yapmışım...

Epeydir makinamın başına oturmadım. Hiç dikiş modunda değilim bu aralar. Aslında bundan bir tane de kendime diksem olurmuş...

Yorumlar

  1. Çok pratik olmuş. Katlanmış hali de güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. çok kullanışlı ve harika olmuş ellerinize sağlık.. anneniz iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı bir çanta, ellerine sağlık. Ben çantasında daima bez çanta taşıyanlardanım. demek ki bundan bir tane bana da lazım.

    YanıtlaSil
  4. Fadiş saol:))


    teşekkür ederim mihrimah:)))


    dshandmade ben de poşetsiz çıkmam. İnsanın ne zaman markete gireceği belli olmuyor. Ama iki tane çilek çantam var onları alıyorum genelde yanıma. Dikmeye gerek görmedim o yüzden...

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok kullanışlı.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. pembe kekik teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  7. Aaa aaa nasıl yani. Vlla süper olmuş Saadet. Kol çantalarımızda yer de kaplamaz.

    YanıtlaSil
  8. Biye dikmekten neffffret ederim, ama biye dikilen herşeyde pek bi güzel olur :)
    Bu çantalar çok pratik, ne güzel de dikmişsin, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok kullanışlı oluyor bunlar,ilk fırsatta kendinede yap.

    YanıtlaSil
  10. Çok pratik ve kullanışlı olmuş Saadet.Böyle fikirlere bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  11. Dilek evet iyi oluyor derli toplu durması:))


    Banu saol:)) Bana da zor geliyor biye dikmesi ama dediğin gibi ayrı bir hava da katıyor yapılan işe...

    YanıtlaSil
  12. Haticesaol:))


    Nazan teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  13. Hadi ya... (İlk tepkim buydu :) ) Ne kadar akıllıca ve ne kadar kullanışlı.. Teşekkürler adadeniz

    YanıtlaSil
  14. Zülal'in dünyası teşekkür ederim:))


    Gülsüm hanım çok saolun. Gerçekten de kullanışlı bir çanta bu:))

    YanıtlaSil
  15. Güzel bunu tuttum.. Ergonomik görünüyor.

    YanıtlaSil
  16. MutfaktaBiriMiVar teşekkür ederim. Kullanışlı bir çanta. Bunu annem yürüttü ben daha kendime yapacağım....

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş. Ah o dikiş makinesi. Ona dokunmayalı o kadar çok oldu ki. Bana küsmüştür. :)

    YanıtlaSil
  18. Gülsüm hanım bende de aynı sorun. Dikişi çok boşladım. Zaten az biliyorum. Bir de ara verince iyice unutuyorum bazı şeyleri...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder