dolap perdemiz....

 Gökkuşağı pek bir minik olmuş. Ama uzun, rengarenk polarlarım kalmamıştı malesef...





 Bir tarafında perdeyi rahat takıp çıkartayım diye azıcık boşluk bıraktırdım...

 Açılınca böyle görünüyor içi..


Birkaç gündür ara ara bahçe resimlerimizin arasında birdolap yaptığımızdan bahsetmiştim. Çocukların gardolaplarının üstüne şöyle kapaklı bir şey istiyordum. Oyuncaklarını falan komak için. Ada'nın devasa peluşlarına artık yer bulmak mümkün olmuyor da...

Neyse Devrim elindeki malzemelerle başladı dolaba. Çevresini elimizdeki parkelerle yaptık ki güzel göründü. A ma iş kapa gelince bir türlü istediği gibi oturtamadı. 2 günün sonuda "ben perdeye de razıyım" talebimi kabul etti.

Öyle basit bir perde olmaz ama dimi çocukların odasına. Önce elimdeki sarı-tok bir kumaştan ölçülerine göre perdeyi diktim. Sonra da elimdeki parça polarlarla çeşitli hayvanlar, çiçekler hazırladım. Tamamen doğaçlama bunları yerleştirdim. Önce makinada dikiyordum ama sıkıldım tak-çıkar. Çoğunu elde dikip bitirdim. Altına da yine elimde önceden kalmış sakallı iplerden çimen ördüm, diktim.

Çocuklar beyendi ya benden mutlusu yoktu artık. 2 gece uğraşmama değdi.

Yorumlar

  1. Bayıldım, harika olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şirin olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Fadiş teşekkür ederim:))

    Ege saol:))

    YanıtlaSil
  4. ikinizinde eline sağlık canım benim.. harika olmuşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  5. Harika fikir, çok da güzel durmuş Saadet.Bızdıklar güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  6. ellerine ve emeğine sağlık canım çok hoş olmuş bu arada ranzanızda hayırlı olsun.. umarım yaşadığın sıkıntıdanda kurtulmuşsundur.. uzun zamandır yoktum malum bayram sebebiyle..bu sebeple hiç ziyaret edemedim.. iyi günlerde kullansın kuzucuklar

    YanıtlaSil
  7. süper bir fikir çok şirin tablo gibi ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Nilgün teşekkür ederim. İletirim Devrim'e de:))

    YanıtlaSil
  9. Gönül saol. Bana da nedense tiyaro perdesini anımsattı. Aslında sade olurlar ama kutu dolap-renkli perde ben de bu çağrışımı yaptı...

    YanıtlaSil
  10. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık..kuzucuklar iyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Saadetciğim çok zşirin vez prtik bir çözüm olmuş.

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim ellerine sağlık.

    bana da sasalı yı hatırlattı:))

    YanıtlaSil
  13. Becerikli olmanın yanında zevkte var işte, ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  14. Nasıl güzel olmuş. Hem eğlenceli hem işlevsel. Çok sevdim:))

    YanıtlaSil
  15. Çok yaratıcı ve çok hoş olmuş ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  16. mihrimah teşekkür ederim:)))


    Dilek saol:))

    YanıtlaSil
  17. Hatice doğrusun. Benimkiler de Sasalı hastası ya. Belki de ondan çok sevdiler:)))


    Banu teşekkür ederim. Bloglardan o kadar çok şey öğreniyorum ki....

    YanıtlaSil
  18. Nedre abla ben yaparken çok eğlendim. Hatta yer olsa da şöyle farklı farklı yapsam diye içimden bile geçirdim. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  19. İkiz annesi teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder