Dikişte bir püf




Yabancı bloglardan birinde dolanırken görmüştüm bunu aylar öncesinde. Dönüp dönüp bakmıştım fotolara nasıl yapmışlar diye.
İllaki biliniyordur ama benim gibi bilmeyen dikişe yeni yeni başlayan arkadaşlara bir fikir olsun dedim.
Çantayı dikerken hani tersten dikeriz ya bunda önce düz tarafından dikiyoruz. Sonra içini çevirip bir de böyle dikiyoruz. O zaman o parçanın kötü görünen ucu dikişin içinde kalıyor.
Ben bunu dikeli yine aylar oldu. Dikerken bu kadar foto çekmişim. Ama kolay bir teknik. Böyle iki tane çanta diktim. Yazın havuza giderken havlumuzu koymuştuk içine. Şimdi de Ada spor kıyafetlerini bununla götürüyor okula...



Deniz'e de ıvız zıvırları iiçin bir kese dikmesek olmazdı.....

Yorumlar

  1. ya çok kolaymış.ben hep astarlamak zorunda kalıyordum:( teşekkürler sana

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. 3 prenses aynen. Ben de astarlıyordum, üşendiğimde kötü bir görüntü oluyordu. Bu yöntem pratik ve temiz...


    bahar006 teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Pratik bir bilgi, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ne güzel

    YanıtlaSil
  6. Mutlu eller:))


    Gönül teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. Püf noktaları ne kadar önemli.Çok güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Sağol Saadet, bu fikir benim içinde iyi oldu.

    YanıtlaSil
  9. güzel görünüyor.. astarla daha temiz ve dayanıklı oluyor...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çok şirin olmuş..:))
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  11. pembe keki kesinlikle. Hele de benim gibi netten öğrenenlerden olunca. Deneme yanılma hep..


    Nazan işine yaramasına sevindim...

    YanıtlaSil
  12. Emin keinlikle astar daha iyi bir seçenek. Ama bazen astar olmasa da olur dediğimiz işlerde bu da kurtarıcı bence...


    Hayat Cafe teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Evet şeker küçük ama önemli bir ayrıntı paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Dilek işine yarar umarım:))

    YanıtlaSil
  15. Atan kumaşlarda özellikle çok iyi fikir, astarlasakta içinin temiz olması da güzel. ellerine paylaşımına sağlık canım.

    YanıtlaSil
  16. gömleklerde çok kullanılan bir dikiş ingiliz dikişi mi ne deniyor öyle birşey.
    ablam çok kullanırdı. bende arada kullanıyorum.

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. bak bunu bilmiyordum. Şu net, blog dünyası harika birşey....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder