Banu'dan güzel süpriz:)))


Geçenlerde Banu'ya tohum göndermiştim. Aslında haftalar öncesinden gönderecektim papatya tohumlarını tembellik işte...Banu utundırdı beni ama en çok da sevindirdi dünkü paketiyle.
Akşamüstü tam çocuklara "hadi derslere başlıyoruz" telaşı sırasında geldi paketimiz. Çok ilginç ilk kez kargoyu getiren kişi de inanılmaz güleryüzlü bir beydi...

Neyse açtım paketimi yukarıdaki güzellikler çıktı karşıma...Peçeteler, telefon süsü, kitap ayraçları, çanta, lavanta kesesi...
Bu cetvelleri hemen verdim benimkileri. Banu Deniz'in tepkisini görmeliydin. Bayılır zaten cicili bicili birşeylere. Tüm akşam elinden düşürmedi. Teşekkürlerini de iletti.



Ama ben bu ikiliyi tek geçiyorum. Bayıldım ikisine de.
Çok çok teşekkür ederim:))))

Yorumlar

  1. Hepsi de çok güzel hediyelerin:)

    YanıtlaSil
  2. Çok minik, değersiz şeyler bunlar Saadetcim, ama sevdiyseniz ne mutlu bana, baktıkça beni anarsınız diyorum :) Gözlüğü hatırladınmı, eski çerçeveden yapmıştım, kitap ayracı olarak, diğeri de gömlek manşetinden di, örnek olsun elinde dedim, sen daha güzellerini becerirsin, hepinizi çoook öptüm :)

    YanıtlaSil
  3. Muhabbetiniz, dostluğunuz hiç bitmesin.

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller,beğenmemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın cicişlerinizi canlarım.. banu ablam güzel yürekli insan nasıl ince seçimler yapıyorrr

    YanıtlaSil
  6. Hediyelerini iyi günlerde,güle güle kullan.
    Sıcacık sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle Fadiş:))


    Öyle deme Banu hediyenin değersizi mi olurmuş...
    Gözlüğü bloğunda görüncede sevmiştim açıkcası. Çok mutlu oldum bende de olmasına. Gömlek manşetinden çantayaysa bittim. Yani süper fikir. İşin kötüsü ben de kimse gömlek giymiyor:((

    YanıtlaSil
  8. Mutlu eller saol:))


    Haklısın Hatice. Kargoda o paketin gelmesi bile ayrı keyif ki. İçinden ne çıkacağının hiç önemi yok. Seni düşünerek gönderilmiş şeyler:))

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle Nilgün:))


    Teşekkür ederim Hayat Cafe:))

    YanıtlaSil
  10. çok hoş bir hediye grubu olmuşlar,güle güle kullanın,sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir sürpriz olmuş Saadetciğim. Güle güle sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Cicileri güle güle kullanın hepsinin üzerinde Banunu pozitif enerjisi vardır mutlaka:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullanın Hediyelerinizi
    Üzerinde mutlaka Banunun Pozitif enerjisi vardır:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Arzu teşekkürler:))


    Dilek kesinlikle çok hoş bir süpriz oldu bana:))



    Ne kadar da doğru yazmışsın Serap. Zaten o pozitiflik yetişor:))

    YanıtlaSil
  15. Hiiii canım Banum bana da göndermiş hele peçetelerini hiç kıskanmıyorum:))) Sanırım ben peçete koleksiyonu yapacağım sonunda çünkü kullanmaya kıyamıyorum:))

    YanıtlaSil
  16. ne güzel. çok güzeller ama dimi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder