varan 2....



Kıl testeremi bugün de aldım elime. Ve asıl amacım olan kediyi kestim bitirdim. Şimdi boyayıp süsleyeceğim kediciğimi. Bu işi Deniz görmeden yapmam lazım. Görürse kesin "benim" bile demeden alır götürür. Geçenlerde harfli bir defter kabı buldum. Alıp tek tek harfleri kestim koca kaplıktaki. Harflerin etrafında hayvanlar vardı. Çizgi film kahramanı gibi hoş şeyler. Deniz görmüş, almış bir güzel içinden hepsinden birer tane. Sonra da hoşuna gitmeyen bir tanesini bana "hediye!" etti. Bu kediciğin sonu da aynı olmaz umarım....

Kedicik Banuca'nın buradaki postundan.....

Dünkü kuşları nerede kullanacağımı sormuşsunuz. Benim böyle bir tv ünitem var ve üzerinde iki çeşit sarmaşığım dolanıyor. Aklımda olan kuşları siyaha boyamak, sarmaşıklarımın arasına serpiştirmek. Ama siyah akrilik boyam yok. En erken haftasonu gidip alışveriş yapabilirim. Haftaya kalır yani bu proje. Ama kestim ya gerisi kolay artık......

Yorumlar

  1. Kedi figürünü çok severim, kedi de televizyonun üstüne tırmansın:)

    YanıtlaSil
  2. Sonucu merakla bakliyorum canım:)

    YanıtlaSil
  3. kimbilir daha ne güzellikler çıkacak senden. Mailine faydalanabileceğin birşey gönderiyorum. Bakar mısın?

    YanıtlaSil
  4. Yorum yazdım ama gidip gitmediğinden emin değilim, mailine birşey gönderiyorum. Bu çalışmalarında faydalanabilirsin...

    YanıtlaSil
  5. ya şu hobi işi bir derya alıyorsun yapıyorsun yeni birşeyde ilgin o yöne gidiyor:))şimdi nasıl isterdim bunlardan yapmayı ama kendimi zor diye tutuyorum:))
    sonucu merak ediyorum yani boyanmış ve yerini almış şeklini
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kedinin son halini merakla ve heyecanla bekliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Fadiş aslında kediyi çocukların odasına düşünmüştüm ben. Eve canlısını alamıyoruz ya...


    Marifetli peri boyamaya başladım bile...


    Sibel teşekkür ederim:)))


    Haklısın sezobigo. Bilsen ben daha nelere el atmak istiyorum. Ama yetenek meselesi işte. Mesela patchworkun altındann layıkıyla kalkamadım...
    Ama içinde kalmasın dene bence. Belki de sana kolay gelir zevk alırsın...

    YanıtlaSil
  8. Kedi tam senin o TV ünitenlikmiş, ben de yapmaya niyetlendiydim Banucamın yayınını görünce ayy bitir de hevesim gelir belki yeniden:))Kuşları da hayal ettim o dallarda güzel duracak.
    Ellerin nasır tutacak vallahi güldürdün beni. Artık o kıl testere elinden düşmeyecek haberin, kork sen vallahi Denizden, anna şunu diksene diye gelmez artık karşına, eee dinazor da kesersin sen yakında:)) Şimdiden ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık kuşlar yerini bulmuş kedicik nereye koyulacak bakalım:)

    YanıtlaSil
  10. Şule sorma Deniz alemdir. Zaten kedininkağıdını hemenaldı birşeyler yapıştırdı üstüne. Bir taraftanda şöyle kessen olmazmı gibilerinden istekler sıraladı..

    Dinazor konusunda haklısın. Kaydettiğim dinazorlu bir saat vardı. Çocukların odasına onu yapmayı planlıyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder