.:

11 Ekim 2011 Salı

varan 2....



Kıl testeremi bugün de aldım elime. Ve asıl amacım olan kediyi kestim bitirdim. Şimdi boyayıp süsleyeceğim kediciğimi. Bu işi Deniz görmeden yapmam lazım. Görürse kesin "benim" bile demeden alır götürür. Geçenlerde harfli bir defter kabı buldum. Alıp tek tek harfleri kestim koca kaplıktaki. Harflerin etrafında hayvanlar vardı. Çizgi film kahramanı gibi hoş şeyler. Deniz görmüş, almış bir güzel içinden hepsinden birer tane. Sonra da hoşuna gitmeyen bir tanesini bana "hediye!" etti. Bu kediciğin sonu da aynı olmaz umarım....

Kedicik Banuca'nın buradaki postundan.....

Dünkü kuşları nerede kullanacağımı sormuşsunuz. Benim böyle bir tv ünitem var ve üzerinde iki çeşit sarmaşığım dolanıyor. Aklımda olan kuşları siyaha boyamak, sarmaşıklarımın arasına serpiştirmek. Ama siyah akrilik boyam yok. En erken haftasonu gidip alışveriş yapabilirim. Haftaya kalır yani bu proje. Ama kestim ya gerisi kolay artık......