Van insanının işi çok zor....

Bir kaç kendini bilmezin dışında Türkiye ayaklandı Van'a yardım yarışına girdi. Ancak her gün televizyonda görüyoruz. Dağıtım tam bir rezalet. Çadırların satıldığı bile iddia edilmeye başlandı ki doğrudur bence. Ciddi ciddi Kızılay'ın bile doğru adres olmadığını düşünüyorum ben. Bir dünya personeli vardır. Oraya bir kısmını gönderip yardımların güvenle dağıtılmasını sağlayamazmıydı. Kolileri insanların üstüne atarak dağıtım yapmak...

Can Dündar'ın yazısı çok güzel. Paylaşmak istedim.

Yorumlar

  1. Yardımlar çığ gibi büyürken organizasyonun bu kadar bozuk olması çok üzücü:(

    YanıtlaSil
  2. ok can sıkıcı... neden böyleyiz? organize olamıyoruz, hep çok kurnaz ve fırsatçıyız. bir araya gelip bir işi doğru dürüst yürütemiyoruz. çok sinirleniyorum çok! İstanbul depreminde de yaşandı ayı şeyler. bir türlü akıllanamıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. aynısını şuan bende düşünüyorum yardım yapmak istiyorum ama kızılayı düşünürken o dağıtımdaki karmaşayı göreünce içimden gelmiyor :(
    bu nasıl birşey ya o cadırlarda yapılan bağışlarla zamnaında alınmış ama amaca hizmet edemiyor yazık çok yazık:(

    YanıtlaSil
  4. face de tam bununla ilgili bir yorum yaptım şimdi aynen burayada yazıyorum
    aksaklıklar illaki olur ama hükümet ilk etapta uygun bir yere konuçlanıp acilen çadırları kendi kurmalıydı ozaman hiç kimse çadır kapacam derdine düşmezdi.
    çadırların ve yardımların da ordan düzenli dağılımı yapılabilirdi.:(((

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle ikiz annesi...


    tarchin bu işi yapmakla görecli kişiler boş boş oturuyorlar da ondan. Deprem olmadığı zaman gerekli eğitimler yaplsa, deprem anında hemen bölgeye doğru iş gücü sevk edilse o kadar da zor işler değil aslında...


    sezobigo ben belli birine göndermeyi planlıyorum. Face de yakınlarını kaybetmiş eğitimci kişiler var. Onlar olabilir mesela. Doğru inlanlara ulaşır en azından


    Hatice haklısın. Sadece belli bir düzenle kolaylıkla yapılacak işler için insanları talancı durumuna sokmak ne acı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder