Teos-Ekmeksiz....

 Ekmeksiz Orman kampının uzaktan görünüşü...

 Masamızdan deniz...

 Mini bir trekking yaptık...



Tatil bitti artık. Bu yıl bizim tatil oldukça uzun oldu. İlk kez Devrim üç hafta tatil yaptı (tesadüfen Didim tatili bayram tatili ile birleşti) Özlemiş gibi işini. Bakalım çocuklar ne yapacak epeydir babaları hep evde, elimizin altında....
Son günlerde bir kez daha denize gidelim dedik. Çok soğuk olduğu için sezonda hiç gitmediğimiz Teos-Ekmeksiz Orman Kampı'nı tercih ettik. Soğuk sudan rahatsız olmayanlara şiddetle tavsiye edeceğim bir yer burası. Dün 22 dereceydi suyun sıcaklığı hala soğuk sayılır yani. Ama su o kadar berrak, dip görüntüsü o kadar güzelki....
Fotoğraflardan da anlaşılıyor sanırım yosunlu falan değil oldukça güzel bir kumu var. Küçük bir koy. Didim'de bir girdik mi suda bir, bir buçuk saat kaldığımız oluyordu. Burada ne mümkün. Ama temizliği, berraklığı bizi her daim cezbetmiştir burasının. Kış gelmeden yolumuz bir kez daha düşer diye umuyoruz:)))

Yorumlar

  1. hiç bilmediğim yerdi, sayende öğrendim..teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Perşembe Cuma bende Teos daydım yani Sığacıkta Orman kampına geçen sene gitmişdik bu sene Bankacılar sitesinin önünden girdik bi günde Çeşme Alaçatı yaptık 3 yıldır tatilimizi burda sonlandırıyoruz yavaş şehri çok seviyorum her akşam balık kalamar yedik hem çok güzel hemde çok ucuzdu herkese tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. Buket çok güzel bir yer bence...


    Meral hanım Bankacılar sitesinin önünden hiç girmedik ama denemek lazım. Biz de sezonu genelde Seferihisar'da kapatırız. Yaz başında su çok soğuk olduğundan girmek zor oluyor...

    YanıtlaSil
  4. oh yarasın arkadaşım. Mutlu olmanıza sevindim.

    YanıtlaSil
  5. Keyifli bir gündü Dilek. Bu yıl genel olarak deniz tatillerimiz hep keyifli geçti aslında....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder