küçük dokunuşlar...

 Banyoma nihayet dolap taktık. Onun ilk süsü...



Çok çok küçük bir banyom var benim. Üstelik banyo tuvalet bir arada. Malesef büyütme olanağı da yok. Lavobo altında öylesine bir raf kullanıyordum şimdiye kadar. Nihayet dolaba sıra geldi de geçen hafta bir yapı marketten aldık Devrim monte etti dolabımı. Taraklık yapayım dedim ayna önüne. Elime bu strafor kutucuk geçti. Beyaz ama ben belki daha sağlam olur diye iki kat daha beyaza boyayıp peçete transferi yaptım. Tahminimden hoş durdu.


İkinci dokunuşum ise bir kemer-kuşakcık. Çok şeyle kullanılabilir. Bu elbise de poz verdi ama....

Yorumlar

  1. Çok hoş olmuş. Her ikiside. Kemerin rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. oh ne güzel olmuş ikisi de ellerine sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  3. Her ikisi de çok güzel olmuş, bayıldım. Özellikle elbisenin kemerine nasıl güzel bir hava katmış, kokoşlaştırmış elbiseyi yaşasın:)) ve elbisenin arkasından görünen tüle bayıldım el örgüsü mü o tül?Kot pantalona da takılır o kemer ne hoşşş olur.

    YanıtlaSil
  4. köpük demeye şahit ister seramaik gibi olmuş ;gibisi fazla ben zaten ilk öyle zannettim...
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Güle güle sağlıkla kullanın Saadetciğim. Benim de banyom küçük ve maalesef banyo tuvaletim bir ama napalım, eviminiz içinde mutluyuz ya önemli olan o.

    YanıtlaSil
  6. suhuba saol:))

    Sibel teşekkür ederim:))


    Şule evet ben yapmıştım perdeyi. Bak
    http://adadenizi.blogspot.com/2010/04/mutfagma-perde-yaptm.html

    burada.

    O elbiseyi de pazardan 5 liraya almıştın geçen yıl. Kemeri yoktu sadece.


    asosh benim de beklentimden güzel oldu strafordaki sonuç. Ne kadar dayanırsa artık:))

    YanıtlaSil
  7. ikiside çok güzel seramik gibi köpük olduğu anlaşılmıyor desen çok şık denizi hatırlatıyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ee akıllı kadının halı baska...ne guzel olmus...ellerıne saglık...banyo kucukde olsa sen ona hava verırsın....

    meleklerını opuyoru:))))))

    YanıtlaSil
  9. Dilek banyo çok önemlidir benim için. Küçük olunca istediğim kadar derli toplu da olmuyor malesef. Ama dediğin gibi evim benim güzel evim:))


    Gönül saol. Özellikle deniz temasıs yaptım. gerçek kabuklarla da birşeyler yapma fikri var ya bakalım...

    YanıtlaSil
  10. küçük dokunuşlar bazen gözle görülür neticeler verebiliyor aynen sendeki gibi.özellikle elbisedeki dokunuş çok hoş bi hava katmış .ben de perde detayına takıldım. çok güzel.eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. seramik vazo gibi olmuş yahu.. harikasın

    YanıtlaSil
  12. iyi günlerde kullan canım..pek hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  13. Saadetcim, banyom küçük diyorsun, seninkini bilmem ama benim ki 1metre eninde, 2 metre boyunda, tuvalet-banyo birarada, ama süsleri hiiiç eksik değil, ben zaten küçük ev seviyorum:)
    Devrim ve senin elin değdikçe heryer güzel, heryer kullanışlı oluyor zaten :)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık ben seramik sandım ilk görüşte:))

    kemerin desen e tonları çok güzel bu kıyafetin her aksesuarla ayrı bir havaya girecek bir model.
    arkadaki motifli perde dikkatimden kaçmadı:))

    YanıtlaSil
  15. ufacık bir değişim bile insanı mutlu ediyor.Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  16. leyya teşekkür ederim:))


    Nilgün yakından görünüşü de çok hoş:))


    Filiz teşekkürler:))


    Banu saol:))
    Benimki de anca o kadardır. Banyomun biraz daha büyük olmasını isterdim.

    Babam bizim evi yaparken banyoyu büyük tutmuştu, pencereleri falan güzel ışık alsın diye normalden büyüktür. Fayanslardaki desenleri bile özernerek seçmişlerdi o zaman. Şimdi annem oraya halı bile seriyor. Belki ondan büyük banyoları severim ben....

    YanıtlaSil
  17. Hatice saol. Perdemi paylaşmıştım ama arada kaynamış. Güzel bir örnek, güzel bir perde. Şu mutlu olalım derneğine yaptığım çantalardaki iplerden...


    bir güzel çift teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  18. Elbise kemeri hoş bir fikir, çok beğendim. Bazen küçük dokunuşlarla hayat daha zevkli hale gelebiliyor. Banyonuzdaki değişim de güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. kemer gerçekten ullanşl ve şık görünüyor...
    ev dekorasyon

    YanıtlaSil
  20. Semi'nin elleri teşekkür ederim:))


    ev dekorasyon saol:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder