Çalışma masamız yenilendi.....








Ada'nın ders masası yenilendi-şenlendi. Masa düz mavi idi. Ben üzerine peçete transferi yapayım diye niyetleniyordum epeydir. Uzay temalı bir peçete bulunca yapmaya başladım. Çocuklar fark ettiler "bizde boyayabilir miyiz" diye yanıma geldiler.
Eeee masa onların "hayır" demek olmaz. Aslında elimde hayvanlı bir peçete dah vardı. Alt tarafa da onu transfer yapıp ilginç bir şeyler olsun diye niyetlenmiştim ben. Ama ikisi birden "uzayın altında okyanus olsun" dediler ve kendileri boyamak isteler. Sonuç karşınızda.

Ada'nın balığı....

Yorumlar

  1. ne kadar güzel bir aktivite ve çalışma olmuş... çocukların yaratıcılıklarını ortaya çıkarmaları adına çok beğendim...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,çocukların hayal gücü şahane çalışıyor...

    YanıtlaSil
  3. okuyan benim dışımda gelişti ama sonuç benim yapacağımdan kat kat daha güzel oldu:))


    Özlem inanılmazlar:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bayıldım ben marifetli annenin marifetli bıcırları:))

    YanıtlaSil
  5. :) iyi günlerde kullansınlar inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Hayal gücüne bakar mısınız? Uzay altında okyanus:))) Yerim ben o akıllı bıdıkları:)))

    YanıtlaSil
  7. Harika, çocuklar için özellikle çok eğlenceli bi çalışma olmuşa benziyor:)

    YanıtlaSil
  8. İyiki onlara bırakmışsın transfer çalışmalarına karşı değilim beğenirimde ama bu çalışma muhteşem uçların çalışması en üst ve en alt muhteşem fikir ellerine fikirlerine yüreklerine sağlık ben bayıldım ve tebrik ediyorum iletirsin yakışıklılara:)) sevgiler canım
    marifetli annenin (maşallah)marifetli yakışıklıları

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler ikiz annesi:)))



    okuyan saol:)))


    Nedret hanım onların akıllarından geçeni okuyabilmeyi öyle isterdim ki...İnanılmaz şeyler çıkartıyorlar. Teşekkür ederiz:)))


    ay-ser keyif aldıkları kesin. Ama şimdi her boyamada benim ahşap boyalarını soruyorlar:)))


    Hatice katılıyorum sana. Ben her tarafı yıldızla, gezegenlerle kaplasam böyle güzel bir çalışma çıkmazdı ortaya. Hem hayal güçlerinin ürünü, hem farklı hem de onlara ait oldu bu masa. Annem gördü geçenlerde bayıldı zaten....

    YanıtlaSil
  10. Heeeey çok eğlenceli olmuş. Güle güle kullansınlar minişler.

    YanıtlaSil
  11. süper valla tam meditasyon olmuştur onlara

    YanıtlaSil

Yorum Gönder