.:

6 Ağustos 2011 Cumartesi

yarım günlük izin ve minik süprizler

 Kediler annemin terasındaki çekyatın içindeydiler. Çekyatı açtığımızda karşımıza çıktılar. Annemler epeydir çıkmamış fark edememişler...


Bugün Devrim bana yarım günlük izin verdi. Sabahtan çocukları alıp işe götürdü. (iki hafta odada tek çalışıyor, rahat o yüzden) Bende sabahtan vurdum kendimi yollara evden anneme kadar yürüye yürüye gittim (6-7 km). Sevdiğim bir kaç mağazaya girdim. Sıcak-güneşte neymiş. Çocuksuz dolaşmanın, girip çıkıp kıyafet denemenin keyfini çıkardım. Sonra da annemlerin semt pazarına çevirdim yönümü. Biz hatun milletinin çok sevdiği tezgah üstü kıyafetler orada çokça olur. Karıştıra karıştıra epey alışveriş yaptım. Öğlende babamız çocukları getirdi "odamı çok dağıttılar" diyerek....
Akşam iftarı terasta yapalım dedik. Çekyatın altındaki süpriz ise süperdi. 5 minik kedicik. Nasılda güzel yatmışlar