Ramazan şenlikleri



Yukarıdaki fotoya Ada'nın yorumu "anne toz olmuşum ben"


Dün gece Buca belediyesinin Gölet'teki ramazan etkinliklerine gidelim dedik. Lunapark gelmiş ya bizimkiler uçtu tabiki. Şöyle bir tur attık önce Gölet etrafında. O hep top oynadığımız, uçurtma uçurduğumuz geniş çim alana koca bir lunapark kondurmuşlar. Ben sevmedim açıkcası. Zaten son zamanlarda Gölet'in gidişatını da beğenmiyorum. Buralarda olanlar biliyordur belki. Masalar var piknikçiler için. Bir kaç ay önce paralı yaptılar masaları. Mangal falan kiralayabiliyorsun ama yapmayanada paralı artık. Şimdi lunapark da kalıcı olursa dar gelirlinin bir piknik alanı daha elden gitmiş gibi. Sonuçta gergeniş çim alan ve çocuklar için koşma-oynama demekti orası..
Nesyem...Benim paket makina gece vakti bu kadar çekebildi. Etkinlikler var mı bilmiyorum ama biz göremedik bir şey. Belki saati geçtir. Ona doğru ayrıldık, benim oğluşlar erken yatıyorlar çünkü. Çarpışan otalarda eğlendik döndük..

Yorumlar

  1. niye güzel şeyleri yok ederler anlamam sanki alan yok gibi:((

    belediyenin yeni gelir kapısı oldu desene piknik yerleri.
    eski rağbeti kalmaz bu gidişle.

    YanıtlaSil
  2. Oh ne mutlu size. Eğlenmek güzel. Ankarada da gezici eğlence alanları kuruluyor Ramazanda veya bazı zamanlarda. Genelde Lunaparklar kalıcı olmuyor. Umarım sizinki de kalıcı olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Hatice kesinlikle. Birşey deil 5 lira bir masa. Ama oralara genelde dar gelirli insan geliyor. Zaten mangal yasaktı Gölet'te şimdi. Masalı alanı 15 lira karşılığında sanırım mangal kiraar hale getirmişler.


    Dilek umarım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder