Portakallı kek



Mis gibi portakal kokan bir kek bu. En sonunda kendime silikon mufin kalıplarından aldım. İlk kullanım için altılı olanlardan aldım. O yüzden bir kısmı borcamda bir kısmı kalıplarda oldu. Çocukların pek hoşuna gitti kekin bu sunumu. Sonuç iyi olunca haman 18 taneye tamamladık kalıplarımızı.

Portakallı kek;
1 su bardağı süt,  4 yumurta, , yarım su bardağı sıvı yağ, 1 su bardağı şeker, bir portakalın suyu ve kabuğunun rendesi, kabartma tozu (portakallı olduğu için vanilya koymadım), un
Mufin kalıpları için karışımın dibinden biraz ayırıp kakao ekledim. Kalıpların yarısına portakallı yarısına kakaolu karışımdan koydum. Çocuklar daha bir sevdiler. Zaten ikisi de kekçidir:)))

Yorumlar

  1. Çok severim bu keki. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. bizde çok severiz portakallı keki,afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  3. Portakallı kek benimde vazgeçilmezim, şimdi olsada yesek:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler hepinize:))))
    Porakal mutfağa çok yakışan bir meyve. Hem böyle hamurişlerine hem zeytinyağlılara....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder