Nihayet tatil...10 gün yokum




Bizim yıllık izin yarın başlıyor. 10 günlüğüne Didim Polis kampına gidiyoruz
. Çocuklar pek bir hevesli kaç gündür sorup duruyorlardı ne zaman gideceğimizi. Özellikle Ada çok seviyor orayı. Devrim'in aile ve akrabaları oluyor orada. Devrim için de çok iyi oluyor yani. Pek çoğunu birarada görme imkanı oluyor...
Sabahtan beri hazırlık, bavul yerleştirme (yeme içme tam değil orada. Benim de yapmam gerekiyor) mutfak gereçleri, ütü......
Azıcık kaçtım buraya. Birazdan da temizleyip arabayı yerleştieceğiz ki sabah erkenden yola çıkalım diyoruz. Bu yıl kandırdık annemi de götürüyoruz. Hiç olmazsa bir kaç gün kalsın.



NOT; Yaptığım başka çantalarda var. Onları da gelince paylaşırım.Aslında tatile çıkmadan çantaları Özlem'e teslim edecektim ama kendisi de tatildeymiş. Gelince hemen ileteceğim artık....

Yorumlar

  1. İyi tatiller arkadaşım.İyi dinlen..

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar Adadenizim, sana yazdıklarımdan gözün kulağın açık olsun nasıl bir yer benim sana bahsettiğim yer ki seneye rastlaşma ihtimalimiz artsın.Bol bol dinlenin, çokca eğlenin:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar canım, sağlıkla gidip dönün inş. Ben de ay sonunda gidiyorum Didim'e :D Sevgiler, İyi Tatiller...

    YanıtlaSil
  4. iyi tatiller, güzel vakit geçirin. Bol bol dinlenin ve eğlenin:))

    YanıtlaSil
  5. Nazan saol,

    Şule seneye Didim'demisiniz yoksa???


    Filiz teşekkür ederim,


    Sibel aynı zamanda olsa belki karşılaşır, tanışırdık. Güzel olurdu aslında:))


    lolipu saol:)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı yolculuklar...
    iyi tatiller iyi eğlenceler:))

    YanıtlaSil
  7. iyi tatiller canım keyifli geçmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  8. İyitatiller canım. Darısı bana, ama benim işler biraz karıştı galiba.

    YanıtlaSil
  9. Adadenizim hep niyetleniyorum Didime, 1 sene boyunca Didim diye yatıp kalkıyorum ama cesaret edemeyerek bildiğim yere yani çeşmeye yöneliyorum:)) Bu yıl Çeşmedeyken bir gidip bakayım çevreye, denize, tesise dedim ama 3saat yolu gözüm yemedi.Kısmet.

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller bol bol dinlenmen dileği ile sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. İYİ YOLCULUKLAR İYİ TATİLLER

    YanıtlaSil
  12. Saadet abla benim yerimede eğlen, bol bol denize gir. şimdi nasıl canım çekti

    YanıtlaSil

Yorum Gönder