.:

9 Ağustos 2011 Salı

bu salıncak satürn'e götürüyor!!!!!

 viledanın kovası da kalmış, pek bir doğal olmuş foto...




Dün Venezuellaya gitti bu salıncak...Hem de tren oldu. DOğsuna, batısına dolaştı hep oraları. Bugün baktım Satürn yollarında bizim salıncak. Ne kadar yükseğe çıkarsa o kadar da uzağa gidiyordu hem de. Satürn, Jüpiter dolaştı. Androitlerle savaştı. Bir zaman oldu sıkılanları dünyaya geri getirdi sonra.....

Havalar sıcak ya dışarı çıkılmıyor. çocukları öyle-böyle oyalamak lazım. Günler uzun. Leğende su olayından da sıkıldılar sanki. En son doldurduğumda bakmadlar bile sıpalar... Devrim'le aklımıza geldi. Ada bebekken adığımız hatta çok kez annemin üstünde uyuttuğu salıncak. Epeydir alt katta öylece duruyordu. Eve ilk taşındığımızda koridora iki kanca takmıştı Devrim (7 yıl oldu) Amanın ne sevildi bizim salıncak. Bizden önce uyanan Ada bakıyoruz tepesinde uçuyor...

Dün dinledim de benimkileri salıncak amacından sapmış iyice. Sadece sallamıyor bunları götürüyor dünyanın öbür ucuna. Dolanıp geliyorlar. Bugün de uzayda yolculuk yaptırdı benimkile. Ada'nın elinde uzayla ilgili kitap hem okudu hem kardeşini salladı. Deniz hala kendi başına yeterince hızlanamıyorda...Kendi sallanırken de bana satürn hakkında bilgi verdi. Satürnün halkaları küçücük buz tanelerinden oluşuyormuş mesela....

Ah şu arada birbirlerine girmeleri olmasa...(korkuyorum zarar verecekler birbirlerine diye) öyle güzel oynuyorlar ki. Konuşmalarınızı duymanızı isterdim:))))))