sıcaklar ve biz....


 Abisi Deniz'e kitap okuyor


Fotoğraf çektiğimi farkedince Ada'nın toplama çabası...


Hava o kadar sıcak ki bu günlerde napcağımızı şaşırdık resmen. Evin  neredeyse tüm kapı-pencereleri açık serinlemeye çalışıyoruz. Evin koridoru belki de en serin yerlerden. Ana kapıyı, mutfağı, bonyonun kapısını açınca püfür püfür esiyor. Halısını da kaldırdım.
Dün ben bilgisayardayken baktım tam oturduğum açıdan görünecek şekilde Ada yere oturdu bir şeyler okumaya başladı. Deniz'de sokuldu abisine "abi sesli okur musun" Bu sıralarda favorimiz şirinler. Ben de daha önceden olan 3 tane şirinler kitapçığını kaldırmıştım buluverdim onu okuyorlar...

Alttaki fotolarda akşamüstü odalarının hali. Şakacı Şirin gelmiş bomba atmış sanki....

Yorumlar

  1. ayyy çok tatlılar yaaaa dağıtıyorlar ama toplamasını da biliyorlar demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Sorma pek bir tatlıydılar. Hoş abimiz sesli okumayı sevmez. Sık sık sesini yükselt demek durumunda kalıyoruz ama olsun çabası yeter:))

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa bu yumurcakları izlerken gözümün önünde benim oğluşların o halleri geliyor :)))

    Ada ya sevgilerimi ilet çok takdir ettim onu işte gerçek abi. öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  4. Valla haklısın İzmir yanıyordur bugün atölyede iki kez kafamı musluğun altına sokup yıkadım hemen klima taktıracağım başka yolu yok...

    YanıtlaSil
  5. çocuk odası dediğin dağınık olur.Ama maşallah hemen toplamaya koyulmuş.Allah sabır versin hepimize çok sıcak geçekten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder