oğluşlarla kurabiye yapmaca

 Bu sarı çiçek annemin hediyesi. Bayındır'dan almış ama ismini unutmuş. Çok sevdim ben...


Benimkiler bu kurabiye yapma işini pek sevdi yine yaptık biz de. Tatlı olanlar klasik un kurabiyesi hamuru. Ama ben içine bir  kaç damla acı badem aroması damlattım, nasıl olacak acaba diye. Birazcık fazla gelmiş ama yendi hepsi. Kurabiyeleri bu kez reçel ve süs şekerlerle görüldüğü gibi süslediler.
Tuzlu kurabiye ve poğoça da yaptık. Hava sıcak diye hamurlar çok kendilerini salmadan hızlı çalıştık azıcık. Fotoğraf çekmeyi akıl demedim bu kez....

Yorumlar

  1. senin oğlanlar çok hamarat, ne güzel:))

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi hamur işi tüketmeyi sevenler için güzel bir tablo.. bir de şu kilolar olmasa.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çiçeğin çok hoş bi görüntüsü var ..kurabiyeler ne güzel görünüyo çocuklarla bişeyler pişirmek eğlenceli olsa gerek :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. lolipu'ya katılıyorum.. kabul günüm olursa onları çağırırım :) kek börek çörek hepsini yaparlar valla :)

    YanıtlaSil
  5. lolipu sever ya çocuklar böyle yoğurma-mıncıklama işlerini.....


    Emine sorma o kilolar bende de var. Hiç yapmamak en güzeli ama çocuklar bir şeyler istediğinde de ev yapımını tercih ediyorum. Kurabiyelere ben dayanamıyorum malesef:((((

    Hobihuzur çiçeğe ben de bayıldım umarım öldürmeden yetiştirebilirim.
    Çocuklarla yapmak keyifli aslında ama bazen ben fazla titiz davranabiliyorum. ONlara zor oluyor azıcık. Çocuklar nihayetinde bir güzel dağıtıyorlar. Ama ortaya çıkardıkları müthiş. Ben çekmeyi unuttum Ada'nın yaptığı tombul adam poğoçası süperdi mesela....


    Geliriz valla Nilgün. Zaten bu yıl kesin İstanbul'a geliriz diyordum. Benim kötükoca.com uyuzluk etti. Trafik çokmiş şimdi zor gezermişiz orda. Gelirsem mutlaka seninle tanışmak istiyorum....

    YanıtlaSil
  6. Maşallah, hamarat annenin hamarat çocuklarına:)

    YanıtlaSil
  7. Fadiş öyleler de. Eşinle senin diyetinizi gördükten sonra suçluluk başladı bende açıkcası. Yapınca ben atıyorum o kurabiyelerden ağzıma. Süpersiniz ne diyeyim....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder