Bunlarda bahçe yüksek gerilimleri

 Önceki yazıyı yazarken bahçedeki çalışmaların fotoğrafını çekmediğimi farkettim. Ama üşendim kalkıp çekmeye. Akşam çıkınca da fotoğrafladım Ada'nın mini mahallesini.
Önce çiçeklerin falan dikili olduğu alanlara yığmıştı taşları baktım işi abattı görülen alanı ona tahsis ettik (araba için ayrılmıştı)  Evin karşısındaki tepelere-evlere bakıp kendince aynısını yapmaya çalışıyor. Bahçede ne kadar taş, kırık tuğla, odun parçası....Ne uygun bulduysa kullanıyor. Dün de dallardan direkleri ipleri bağladık. Ama bitiremiyor sürekli gözü karşılarda. Çeşitli açılardan nasıl göründüğüne bakıp (eğiliyor, yatıyor yere, tepeye çıkıyor falan) yeni yeni düzeltmeler yapıyor....
Doğum günü yaklaştı ne istiyorsun dedik "yüksek gerilim oyuncağı" baktım netten henüz icat olmamış...



Bunları da koymuşlar pek sevimli geldi. Çekeyim bari dedim.

Yorumlar

  1. Ada einstein olma yolunda ilerliyor. bravo diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Adayı ilgiyle takip ediyorum bakalım daha neler yapacak:)

    dinazorlar çok hoş görünüyor ne güzel fotoğraflamışsın:)

    YanıtlaSil
  3. mühendis ışığı var sanki bu küçük beyde ama inşaatmı elektirk elektronik mi karar veremedim..

    YanıtlaSil
  4. Bence mühendis olma yolunda.Bir de o yüksek gerilim hatlarını yerin altına alsa daha iyi olacak bu iş:))
    Bahçede küçük bir bölüm ayırıp maket evler sokaklar filan yapıp bir de onları hani şu yılbaşı ışıkları ile aydınlatsa...

    YanıtlaSil
  5. Hep diyorum ya, siz ailece sanatkarsınız... Adanın uğraşısına hayran kaldım, nerden aklına geldi, nasıl bir teknik uydurdu kafasında, bravo doğrusu, gelişmeleri merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Aslı teşekkürler:))

    Hatice bayıldım dinazorların duruşuna ben de

    Necla bakalım mühendislik konusunu bizde açık pek sarmadı ama. Yaptıkları da onu gösteriyor....


    Şule sen bana iş çıkarıyor gibisin:)) Şaka bir yana güzel fikir bu Ada'ya da anlatayım değerlendirelim biz....



    Banu Ada'nın kafasının nasıl çalıştığını inanki ben bile anlayamadım. Çok fazla taılması beni düşündürüyor sadece. Bu sıra sürekli perspektifle bozdu kafayı.

    YanıtlaSil
  7. :)))Okududukça çok gülüyorum yaaa:)) Benim abim böyleydi, meslek lisesi mezunu olmasına rağmen, üniversite sınavlarında ilk 400'e girip İTü elektronik okudu. SAğlıklı başarılı, huzurlu bir hayatı olur inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Bu arada Ada'ya iletirseniz, annemlerin evinin önüne yüksek gerilim çekmesin olurmu:)) anacağazımda kalp pili var, kalbi durabilir:))))

    YanıtlaSil
  9. Eşim de İTÜ mezunu. Zaten bazı şeyler özel okullarla ilgili değil. Kişinin içinden gelmesi, sevmesi. Şu anda etrafımda 3 tane matematik sever var ama ben de tık yok....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder