sıcak çokkkk sıcak




İzmir cayır cayır yanıyor dünden beri. Bilgisayar evin en serin odasında burada bile yüzüme sıcak hava geliyor resmen. Bu sıcakta napılır suyla oynanır tabiki. Dün leğen vardı bir tane onu çıkardım yukarı, balkonda doldurdum çocuklar kaç saat eğlendiler bilmiyorum. Ben fotoğafları oyunun başında çekmiştim. Bir ara baktım koca peluş balık girmiş suya.
Ortadaki fotoğrafta da Devrim'in domatesleri var. Önce çekirdekleri saksıya dikti. Biraz büyüyünce de toğrağa aktardı. Bakalım neler çıkacak.

Yorumlar

  1. Siz de domates işine girdiniz demek, hadi bakalım. Bu leğenler kurtarıcı canım, bizim oğlan içinde duruyor resmen sonra da bisikletini yıkamaya kalkıyor. Senin oğluşlar pek keyifli görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. Geçen yıl da ekmiştik bahçeye ama Devrim bu yıl daha bir programlı. Pek özeniyor...

    YanıtlaSil
  3. yaz geldi tam geldi herhalde çok eğleniyorlar hallerinden belli :))

    YanıtlaSil
  4. Gönül felaket iki gündür İzmir. İnsanın hiçbir şey yapası gelmiyor.

    YanıtlaSil
  5. ohh annesi maşallahh bulmuşşsun yontemı:)bende cok alınıyorum hem zıyaretıme gelmıyorsun hem ızlmeıyorsun:((((((((((

    YanıtlaSil
  6. Evet gerçekten son iki gündür bayağı bi ısındık dahada artmaya devam edicek sanırım.En güzelini yapmışsınız benim bile içine girip oturasım geldi :)

    YanıtlaSil
  7. canım çok haklısın urla da yanıyor ...Fakat deli gibi esen bir rüzgar var torosanda.Kuytu köşeler arıyoruz bahçemizde çocukları çıkarabilmek için dışarıya...

    YanıtlaSil
  8. marifet ellerimizde geliyorum hemen....

    YanıtlaSil
  9. Selin pazar günü 10 derece düşecekmiş bakalım....

    asosh kesinlikle açık alanlarda durulmuyor, tıkıldık kaldık evlere..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder