Mort operasyonu



Penguenlerimizle tanıştınız, Kral Julien'i tanıdınız. Benimkiler yetinmediler tabikibu kadarı ile. Mort ve Morris'de olacakmış. Ne yalan s öyleyeyim bunları yaptığım zamanda inanılmaz zor geldi o iki karakteri yapmak. Çocukların oyuncaklarını düzenlerken bu ayıcık elime geçti. Daho önceden elimde eski kaban içi de vardı. O kabanın iç malzemesinden kuyruk yaptım. Gözlerinin kenarlarından epey bir tüy kırpıp, turuncu polarla yuvarlak diktim. Mortumsu bir hayvan oldu benimkisi.
Çocuklar da pek bir uyumlu oldular hiç itiraz etmediler bu Mort'a. Tek Moris kaldı ama onu hala yapmadı anneleri. Tembel ayarından bir çıksa yapacakta....

Yorumlar

  1. işte böyle böyle ustalaştıracak bu çocuklar bizi:))) seninkiler ufakda istiyorlar sanma. benim kaca admlarda habire örgü oyuncak siparişindeler:)))) şu an elimde bitirmeye çalışıyorum ilk fırsata paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  2. HARİKA OLMUŞ CANIM...

    Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel oyuncaklar çok şirin olmuş vallahi bu işi ilerletip oyuncak dükkanı açabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bence çooook güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Hatice kötü haber bu:))
    Bakalım ne güzellikler gelecek senden yine....



    Halime teşekkür ederim:))


    Gönül az sabır olsa dediğin olur da...Bana çabuk bitivermeli işler. İnce ayrıntıya yanaşmıyorum. Yoksa buna tembellik mi diyorlar:))


    suhuba teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder